środa, 17 listopada 2010

PĘD-agram

Poznajcie się, oto Pan Pentagram.
Najlepszy i najcudowniejszy tablet
- choć dla wielu to, najprościej mówiąc, "złom" :D
Przypadkiem kilka lat temu trafił w moje ręce- dostałam go w prezencie od, już teraz, Teściowej;) 
Początkowo przez dłuuugi czas leżakował w szafie ale któregoś dnia postanowiłam opanować sztukę posługiwania się nim 
-bo nie będzie mi tu jakiś tablet podskakiwać!
IIIiii tak od kreski do kreski to co rysowałam zaczęło przypominać "coś":) Mąż mógł zastąpić typowe zdania "ooo zygzaki" czymś bardziej konkretnym, czyli "oooo zygzaki przypominające kota" :/

Na dzień dzisiejszy:
-dla K. tablet jest po prostu narzędziem pracy żony,
-dla Nicnieroba to idealne łóżko,
-a dla mnie to wymarzony pomagacz pozwalający mi się realizować:D

( I znowu w twórczym wykorzystaniu przedmiotów wygrywa Nicnierób:/ )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz