czwartek, 24 listopada 2011

Różowa świnia dla chłopca.

Jakoś zawsze twierdziłam, że dziewczynkę łatwiej ubrać aniżeli chłopca. W przypadku dziewczynek wystarczy, że szafę wypełni się chłopięcymi ubrankami i już mamy zestaw wyjątkowej damy.
W drugą stronę niestety ta zasada nie działa:D
Mimo otwartości, jakoś ciężko nam sobie Jula wyobrazić w sukienkach i falbankach:D
Chociaż... kto wie, kto wie:D
Dlatego odpowiadając na pytanie Million Feet, czy córę wypada ubrać w pajacyk w autka, śmiało mówię tak:D I gdy spotkam Cię na spacerze z dzieckiem,  nie zdziw się, jak zapytam czy to dziewczynka, czy chłopiec. Bo jak dla mnie auto na klacie wcale nie przesądza o płci dziecka;)

__________________________

Jul- nie do kupienia
Body- sh- firma Lindex- moja naj naj
Spodnie- TU

31 komentarzy:

  1. boski On ! szkoda że tak daleko :( poszło by się z Wami na spacera :D
    A co do badań :P to : ortopeda pierwsza wizyta zakończona sukcesem, druga kontrolna (3 miesiące po tej pierwszej) też ok :) i następna nas czeka dopiero jak młoda zacznie latać ;)
    no i pierwsza u okulisty zakończona sukcesem dzięki czemu kolejna kontrolna za rok :D

    OdpowiedzUsuń
  2. o Boże ! Jak mogłaś podać nazwę tej firmy ! Teraz płaczę przed monitorem nad bodziakiem ! http://www.lindex.com/pl/kids/baby-0-1-year/tops/6670844/Bodysuit/?styleId=19683488 !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Duśka- ból jeszcze większy, że w Polsce firmy brak i tylko na sh można liczyć, ewentualnie sprowadzić, lub odkupić z drugiej ręki:/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak Was spotkam na spacerze w takim body, to będę wiedziała, że to Wy, chociaż zimą to ciężko body zobaczyć ;) Pozdrowienia z T.

    OdpowiedzUsuń
  5. my też druga przegapiliśmy ... a okulistę nie pamiętam kto kazał , no ale kazał i poszłyśmy :P

    co do bodziaków, ciekawe czy są jakieś gdzieś na świecie z "Ignite" albo "Iron Maiden" albo "Dropkick Murphys" i wiele wiele innych

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też się rozpływammmmmmm nad bodziakami!!!!! o nie!!!! i co teraz???!!!!!
    Jul to pięknie pozuje:) i mama pięknie ofotkowuje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooooo...mamy jeszcze parę fajowych namiarów;) Aż się nie mogę doczekać aż "ofotkuję":D Ale powoli, wszystko w swoim czasie, toć Jul mężczyzna i więcej niż raz dziennie ubierać się nie chce:D

    OdpowiedzUsuń
  8. JA LUBIĘ CIUCHY ROCK BABY ALE SZKODA MI KASY NA COŚ CO WŁOŻY DZIECIAK TYLKO KILKA RAZY... CHYBA ŻE SH :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Julo jak zawsze model, że ho, ho! Jak on to pokazuje, jak prezentuje tą świnkę pięknie - mama Ty to chyba Top model oglądałaś w ciąży ;)
    buziaki dla przystojniaka!

    OdpowiedzUsuń
  10. asia-kol- Eeeeee... żeby mieć świnię widoczną należało pstryknąć setki zdjęć:D
    Jakiś nadpobudliwy ten nasz Model:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świnka na klacie Jula jest przefantastyczna :-) A jak Julowi w niej do twarzy :-))

    OdpowiedzUsuń
  12. odjechany ten bodziak ! :) to prawda z tym ubieraniem chłopców, ale nie pomyślałam, że to przecież cecha mężczyzn, teraz podejdę do tego z pełnym zrozumieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. u nas tez głównie ciuszki z sh - bajeranckie można wyszperać, chociaż akurat to co na sobie dzidź ma nie spędza mi snu z powiek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. i tak Jul został najmłodszym szafiarzem polskiej blogosfery! super, wierni czytelnicy cieszą się niezmiernie i podkupują już co poniektóre cudeńka podpatrzone u Was.

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne oczy! tylko się zakochać

    OdpowiedzUsuń
  16. Julosław jak zwykle wyjściowy!I cuuuuuuuuuuuuuudna ta świnia!Nie tak cudna jak Julo, ale spokojnie daje radę podbijać serca!

    OdpowiedzUsuń
  17. 1. pajacyk w autka u dziewczynki wygląda przeuroczo :) wiem coś o tym :)))
    2. dawno mnie nie było, ale już jestem i muszę napisać, że Twoje wpisy wzbogacone szafingowymi wskazówkami - są super!
    3. i tak nieśmiało zapytam - dziergasz coś? ;>

    ściski dla Was i Waszego Przystojniaka-nie-do-kupienia! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziewczyny- a powiem Wam, a co?!:D
    Ta oto tutaj Olga;) tak, tak, ta wpis wyżej;)
    to przykład dziewczynowej Mamy, która bożyszczowo ubiera swe Dziecię:D Truptajcie zatem na Jej bloga i same się przekonajcie;)

    Olga- a ja równie nieśmiało odpowiem, że zacznę, zacznę powiadam:D Może uda mi się na początku przyszłego tygodnia podjechać do włóczkowego zwariowanego kolorem świata i zaopatrzyć się w małe co nieco by czapeluta powstała;)

    OdpowiedzUsuń
  19. hahahaha :D spoko, spoko. słońce za oknem, piekna pogoda tej jesieni się nam trafiła :) babcia czapkę tęczową kupiła, "poczekamy, przeczekamy, dojedziemy" nananana, tak mi się śpiewa dziś piosenka ze "Zmienników" :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy to aby świnia a nie prosiak :), bo jednak prosiak jakoś bardziej przystoi chłopu hahaha.....
    A tak serio czy to ma znaczenie, że w różu chłopach chodzi, a dziewczynka w autkach. Ja się lalkami nie bawiłam tylko samochodami, pociągami i kapslami i jakoś wyrosłam (no może nie całkiem normalna) :) .

    ps. Może jednak zastanowisz się nad sprzedażą Jula :D pewnie wiele ciekawych ofert byś dostała.

    OdpowiedzUsuń
  21. To już wiem, czemu nas ciągle pytają, czy Elka to dziewczynka, czy chłopiec :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ada w swoim kombinezonie po kuzynie wygląda jak chłopak :P Ale nie przeszkadza nam to :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta świnia już dawno zwojowała moje serce i tylko czekałam na jej powrót! Świetne zdjęcia. W ogóle lubię zdjęcia Jula, bo są zawsze takie czyste i jasne! Julo w świni wygląda odlotowo. Będzie mial juz gotowy strój jak JJ zorganizuje impreze: świnia w kosmosie:-))))

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nie mogę, Julo po prostu WY-MIA-TA!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Hahaha, ciężko będzie mnie spotkać na spacerze w Toruniu, ale jak zawitacie do Warszawy, to...kto wie :D

    Faktycznie łatwiej ubrać dziewczynkę w niebieską, granatową czy czarną bluzeczkę, niż chłopca w różową :)

    Gdzie ja tą świnkę już widziałam? U Ewulczity?

    Ściskam Was!

    OdpowiedzUsuń
  26. Milion- u nas:D Ale wcale byśmy się nie zdziwili jakby Ewulczita miała równie fajową świnkę:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie u Ewulczity, niestety :( chlip chlip chlip... a wcale by się klata ewkowa na taką świnię nie pogniewała, gdyby na nią wskoczyła :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie auto na klacie ale pod klatką (schodową) ahahaha
    (no mam dzisiaj beznadziejnie durny humor! wybacz ahahah ♥

    Julo wygląda tak...że serio mi się instynkt budzi! o_O (koniec humoru ahahah)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaszmurka- no to długooo?:D

    OdpowiedzUsuń