piątek, 9 grudnia 2011

Kumple.

Julinda ma nowego Przyjaciela. Nazywa się Gościu.
Co tu dużo mówić, On po prostu Gościa lubi.
Spędza z nim mnóstwo czasu.
Pokazuje mu swoje ulubione kolory na Smyrającej Grzechocie...
Prezentuje jak należy ją ciamkać, by była wyciamkana należycie...
Tarmosi go po pyszczku gdy Gościu ma zły dzień...
Razem z nim ćwiczy mięśnie...
Pozwala mu się poprzeglądać w jego Smyrającej, no i sam też sobie przeglądnięcia nie daruje.
Toć piękny jest!
Czasem gra z nim w gałę- Julinda dość dosłownie podchodzi do tematu...:/
A potem ćwiczy te swoje słodkie minki, mówiące tyle co:
"Że niby ja Gościowi paluchy w oko wtryniam???!"
Tak więc...Gościa lubi!
I my też!
_____________________________________

Julinda- nie do kupienia
Kocyk- zdziałany łapskami
Gościu- TU
Grzechota- TU

20 komentarzy:

  1. :) nie miałam czasu odnieść się do dwóch poprzednich wpisów, ale powiem Ci ze uśmiałam się z Twojej nocnej przygody, dobry mąż, no i trzeba przyznać, że istnieją spore zalety karmienia butlą, u mnie nie ma opcji, że nie zauważę posiłku ;) my mamy słonia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezły Gościu! Przyjaciel to naprawdę Wielka Rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Porządny Gośc jednym słowem:)
    Zdjęcia Jula jak zawsze świetne)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja Droga, rób listę ciuszkowo-zabawkowych sklepów!
    Przyda mi się. Na lipiec mi się przyda :)

    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Million- no co Ty?! :D:D:D
    GRATULUJEMY!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Spojrzenie na 6-ym zdjęciu powala z nóg!
    My mamy świerszcza z tej serii (a byłam przekonana, że to ważka!), lubimy go i my.

    OdpowiedzUsuń
  7. Julo rośnie pięknie :) uroczy brzdąc :) nie macie czasem jakiegoś skoku ? bo u nas coś się dzieje i już o głowę zachodzę o co chodzi ?!?!? tydzień marudyyyyy

    OdpowiedzUsuń
  8. Kobieto:D- powiem Ci, że u nas wczoraj była masakra. Myślałam że z siebie wyjdę i stanę obok:D Ale dziś już było faaaajnieee:)

    OdpowiedzUsuń
  9. hahaha Gościu wygląda na spoko kolesia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. hahaha dobre dobre :)Gościu a u nas gościOOwa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze mieć kumpla! A Gościu genialny! :) dobrego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie faaaajne zdjęcia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. taki gościu to niezła sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świeyny gościu i smyracz też super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jul do schrupania, a bodziak Gościowy super :)
    Znalazłam takie koszulki http://allegro.pl/next-zima-t-shirt-multi-8-wzorow-3-6-m-i1943156203.html
    nie mogłam się powstrzymać i kupiłam wzór I love mum she's the boss :) żeby było sprawiedliwe, kupiłam też tą z dad is hero. Drogie jak cholera, ale tłumaczę sobie, że jeszcze jeden dzieciaczek w nich pochodzi więc podzieliłam cenę na dwa i nie wyszło najgorzej - pokrętna logika...

    OdpowiedzUsuń
  16. Agnieszka- ja miałam chrapkę na wzór z autobusem z tej serii:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ogólnie to ja jestem zachwycona wszystkimi :) Tylko jeszcze resztka rozsądku każe mi przystopować... Po co mi rozsądek??? Oddam chętnie za walizkę ze złotymi dolarami :)

    OdpowiedzUsuń