sobota, 21 stycznia 2012

Dzień Babć i Dziadków!

Życzenia:
video 
I prezent:
video

30 komentarzy:

  1. Hahahahahahahahahahaaha :) Genialne życzenia! Julo to musi straaaaasznie mocno kochać Babcio-Dziadków :) Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwiczył cały tydzień:D

      Usuń
    2. No i wyćwiczył "koncertowo" Buźka!

      Usuń
    3. Genialne:)

      Uściski od M i 7 miesięcznego brzuszka:)

      Usuń
  2. popłakałam się ze śmiechu!!!Mój 6 miesięczny Miłosz wydaje podobne odgłosy:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe rewelacja!:) Będzie super pamiątka, zdjęcia są fajne, ale filmiki the best, gdy się je po pewnym czasie!

    OdpowiedzUsuń
  4. REWELACYJNE życzenia :)))))))))))))))))))

    pierwszy filmik z życzeniami powala ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ło matko padałam ze śmiechu i zachwytu :) Boskie życzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. super :-) i jakie sliczne nowe umiejetnosci :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł, Julo rozbraja

    OdpowiedzUsuń
  8. susperaśnie.
    uwielbiam ten bobopisk.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż fajnie być babcią i dziadkiem... Mój Antek też tak skrzeczy! Fajnie, że nie on jeden...

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja na mój pierwszy Dzień Babci dostałam bezzębny uśmiech Emilki wart sto tysięcy dolarów :-)
    Pozdrawiam Was serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. o matko identiko jak mój Szymon ! jaki słodziak :*************

    OdpowiedzUsuń
  12. mam...stópki !!! super te filmiki i tłumaczenie szczególnie :D już widzę te łezki w oczach babcio dziadków :D CUDO pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  13. :) a laurka? LAURKA? taka wersji tradycyjnej? ja zawsze robiłam, to i teraz pomagam robić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty to masz głowę, nie od parady:D:D:D
    rewelka!!!!
    Okruch bardzo podobnie się zachowuje i piszczy:):)

    OdpowiedzUsuń
  15. genialne! dawno się tak nie uśmiałam, no normalnie genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ależ po co to tłumaczenie, przecież wszystko było zrozumiałe ;))) Świetne filmiki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Haha rewelacja!! :D świetne filmiki! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjnie :D my mamy "film dokumentalny o pożeraczu skarpetek" :D

    OdpowiedzUsuń
  19. I życzenia i prezent rozbrajające! ahahah
    Dziadkowie na bank w kółko puszczają :P

    OdpowiedzUsuń
  20. oglądałam Julowe życzenia z JJ na kolanach i aż się chłopakowi źrenice z wrażenia rozszerzyły. najwidoczniej wszystko zrozumiał:-)))

    OdpowiedzUsuń
  21. pokazałam też szymonkowi julcia i uśmiechał się na jego piski do julcia :)) zapoznali się, chyba też rozumiał :)

    OdpowiedzUsuń