poniedziałek, 2 stycznia 2012

Lubienie.

Drodzy Czytelnicy:D
Nasz blog bierze udział w konkursie "Blog Roku".
Prosimy o głosy, ale... no właśnie, zawsze jest jakieś "ale":D
Prosimy o głosy, TYLKO osoby, które lubią nas na tyle, że byłyby gotowe zgarnąć wszystkich swych domowników i wyjść z nami na kawę. Jako, że wiemy jak ciężko owy dobytek ogarnąć, ubrać, przebrać, nakarmić, spakować przed wyjściem, to gotowość ta oznaczałaby, że Wasze lubienie, to nie jakieś tam "pitu-pitu".
Osoby nie posiadające jeszcze "dorobku", również pałających sympatią do Zezullowatych
i chętnych do posiedzenia nad małą czarną, także prosimy o głosy, ponieważ chęć ta oznaczałoby, że wierzycie (albo i nawet jesteście pewni), że można z nami pogadać nie tylko o pieluchach, kupach i najnowszych zgłoskach wypiskiwanych przez Julidę:D
Yyyyy...aczkolwiek chętnie opowiemy:D
To co, ryzyk-fizyk?
 
 __________________

Jul- nie do kupienia
 Body- TU
Spodeny- TU
Zacny pieluszek- TU 
Morski zwierz- prezent:) 

30 komentarzy:

  1. ja z Wami na kawę - od razu, Witek już się cieszy, że Jula pozna w realu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. całą rodziną chętnie, a i na babskie samotne ploty też! Toruń jest na naszej mapie 2012 także strzeżcie się ;P
    oczywiście, że zagłosuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. a to głosowanie to od 12 stycznia, tak? bo regulamin wertuję :D myślałam, że już mogę głosować, JUŻ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Od Lulka dla Julka...oczywiście że zagłosujemy :)
    coś czuję, że 12stycznia przegrzejemy serwery...albo sieci komórkowe przeciążymy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Głosować można od 12 do 19 stycznia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Wami to bym się spotkała, nawet jeśli mielibyśmy li tylko o kupach rozprawiać:D
    My też zagłosujemy, jasna sprawa!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. To kiedy ta kawa? I gdzie? :) Będziemy głosować! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. My lubimy :) (ja z bobasem)! jak nie będziemy rodzić, będziemy głosować, tylko przypomnij proszę bo wiesz, kiepsko u mnie z pamięcią "co dwie głowy to nie jedna" ;).

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mogę i o kupie i o zupie z Wami tylko mi wytłumacz, jak mam glosować bom ciemna masa :) Poza tym, jak będziemy jechać nad morze to chętnie zahaczę o Toruń - jak się da... Byłam raz w życiu, aż wstyd.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię Toruń i z chęcią do Was wpadnę na kawusię :D

    OdpowiedzUsuń
  11. A co tam jedno kliknięcie??? Do Torunia nam daleko więc z tą kawą będzie ciężko... Tylko przypomnijcie tylko bo ja zapominalska! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Musisz koniecznie o głosowaniu przypomnieć 12 stycznia, jak już będzie można głosować, bo wiesz...głowę kobity w ciąży, to często w chmurach spotkać można :D

    Liczę na to, że jak do Torunia kiedyś zawitamy, to kawusia z Zezullowatymi będzie aktualna :)
    O wypadzie nie zapomnimy poinformować!

    Szczęśliwego 2012! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I mój blog bierze udział w konkursie :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Zagłosujemy zagłosujemy!
    A i przyjedziemy na kawkę chętnie! Aco? Toruń na drugim końcu Polski czy jak? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej ale mi się nazwa w poście wyświetliła! Tu Ula

    OdpowiedzUsuń
  16. Zagłosujemy zagłosujemy!
    A i przyjedziemy na kawkę chętnie! Aco? Toruń na drugim końcu Polski czy jak? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczywiście, że zagłosujemy :) Tylko faktycznie przypomnijcie się jeszcze :) A na kawkę z chęcią byśmy z Wami wyszli, ale dzieli nas caaała Polska :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubimy Was bardzo, więc poczuwam się jak najbardziej ! obym nie zapomniała, że od 12tego...:) powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  19. Mh...czekaj czekaj, niech to się zastanowię...chyba nie jestem zdolna do tak wielkiego poświęcenia:-)))))))

    OdpowiedzUsuń
  20. Evelio- oooo, zrozumiemy i nawet się nie obrazimy:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekna ta flanelowa sesyjka :] Zez, obserwuję Cie, wybacz, ze nie komentuję często, ale ja z tych wolacych pokazywac niz pisac, ale po dzisiejszym secie z Panem J. w roli glownej smiem twierdzic, ze zuwazam ogormny fotogrtaficzny postęp! Lubię TO! :]

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwaga, bo jak zagłosuję to już się z tej kawy nie wykręcicie :) Tylko przypomnij jak i gdzie można głosować

    OdpowiedzUsuń
  23. Podczytuję Was od jakiegoś czasu, zawsze podobają mi się podpisy do ciuszków - skąd są i stwierdzenie "Jul-bezcenny" lub "Jul-nie do kupienia" :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubić, to lubimy Was już od jakiegoś czasu;) Na kawkę z chęcią byśmy się szarpnęli,ale niestety mamy do siebie zdecydowanie za daleko:/ Chociaż..."nigdy nie mów nigdy";D

    OdpowiedzUsuń
  25. ja lubię :-) gdzie klikać??

    OdpowiedzUsuń
  26. Osobiście lubię kawę z mlekiem i na taką chętnie bym poszła z Tobą i naszymi Facetami :) Zagłosuję, a jakże :)

    Zastanawiam się i ja ciągle czy się zgłosić do tego konkursu... Mąż mnie kusi co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Agat- no to pokuszę Cię jeszcze ja:D

    OdpowiedzUsuń
  28. też posiadamy takiego morskiego zwierza ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. my też! my też! bo przecież od dawna Was uwielbiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Głosik oddany. To, co z tą kawką??? ;)

    OdpowiedzUsuń