wtorek, 7 lutego 2012

Zielono mi- A. Frączek.


Zieeelono mi, na na na na, zieeeloono mi...
Nucę pod nosem, a Julo śmieje się w głos. Albo lubi mamowe śpiewanie, albo po prostu komicznie wyglądam- nie wnikam, wolę nie wiedzieć...
No ale, do tematu. Że my wierszowi, to jasne jak słońce- szczególnie tato Julkowy, rymami myśli, rymami żyje. I wcale a wcale rymów innych Rymiarzy nie unika. Wręcz przeciwnie.
Dlatego też i książki rymowej u nas zabraknąć nie mogło. Tak więc jednym "szastem", jednym "prastem" nabyliśmy takową! A rymów w niej całe mnóstwo!
I ciężko wybrać, który najbardziej w ucho wpadający, który najbardziej "rymny".
Bo co kartka, to zadziorność i przewrotność w rymach większa. 

____________________

Jul- nie do kupienia
Książeczka- TU

32 komentarze:

  1. Uwielbiamy rymowanki. U nas na Kubusiowej tapecie Małgorzata Strzałkowska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo, piękne książeczki. My dopiero je zamawiamy:D

      Usuń
  2. dlaczego nic nie wiem o tej książeczce? już nadrabiam braki!
    ps. dzień dobry :) zostanę tu, rozsiądę się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ my gościnni bardzo, więc zapraszamy:D

      Usuń
  3. Uwielbiam Frączek :D I Jula też :)

    OdpowiedzUsuń
  4. my już niedługo też zaczniemy biblioteczkę bobasową gromadzić, więc z pewnością do Was zajrzymy i skorzystamy z waszego kolorowego, rymowanego wyboru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, tak, wasze książkowe typy to same strzały w dziesiątkę. Julo ma gust jak się patrzy - molowy ;) Agnieszkę Frączek pasjami uwielbiam i coś w tym musi być, bo jak czytam w głos jej wierszyki, to mój potomek też mi się przygląda z miną "oj, matka-wariatka".

    OdpowiedzUsuń
  6. Nosz to tylko patrzeć jak Jul Pana Tadzia zacznie slinic

    OdpowiedzUsuń
  7. o nie, tą zielono mi to ja muszę mieć, bo przecież ja mam słabość do tego koloru ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zagladamy i Julo coraz to nowa ksiazeczke oglada i nam bardziej sie chce. Z wakacji wrocimy chyba z cala biblioteka :D
    6 msc! Kiedy! Toz to facet ci urosl, wyrosl!
    A zielono nam tez :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znamy P.Frączek, znamy :) I lubimy bardzo :) Julo widać też lubi :)
    Guziczki-misie rewelka! :)
    Pozdrawiaaaaamy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tą książkę :) Z biblioteki mieliśmy wypożyczone ją już dwa razy :) Pewnie jeszcze nie raz wypożyczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna pozycja, jak widzę i te rysunki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Emilia uwielbia tańce i śpiewy, od razu radocha na buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaaaaaaaacie, a My jej nie znamy, ksiażeczki w sensie, bo Panią Frączek lubimy i cenimy, więc do księgarni pędzimy i nowy tytuł kupimy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Julo ma bombowy sweter a jeż ma bombowe kolce haha :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Extra sweter Julowy! A zielono jest rzeczywiście-super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Julo jak zwykle zaczytany :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeju, jeju, dopiero zamówiłam poprzednie książki, a tu kolejne cudeńko!!!
    Piękne ilustracje!!! Muszę koniecznie zamówić płytką półkę by wyeksponować obrazki książkowe:)
    Dzięki Zezullu za rekomendacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooooo...dobrze, dobrze, większy wybór=ciekawsze wieczory:D

      Usuń
  18. No jak to jest, do jasnej, ciasnej, że Twój Jul tak pięknie czyta te książki, a moja Bromba tak namiętnie je niszczy? Dziś odkryła, że książeczki można owijać wokół uda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas jest stały monitoring, co by łapki nie wpadły na jakiś pomysł:D No i wybieramy takie chwile na czytanie, gdy Jula energia nie rozpiera:D

      Usuń
  19. Dzisiaj doszło do mnie m.in. piękne wydanie "Wierszy dla dzieci" Juliana Tuwima! Zachwycona jestem ilustracjami Macieja Szymanowicza! Miałam ochotę tym zachwytem z Zezullowatą się podzielić :)

    OdpowiedzUsuń
  20. My mamy "Szalony szczypiorek i inne wierszyki szczypiące w jęzorek" autorstwa owej Pani i bardzo sobie chwalimy :)
    A Twój Mąż to rymuje zawodowo, czy tylko dla przyjemności najbliższych? (jeśli można spytać)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ps. Bardzo mi się dzisiejsze zdjęcia podobają (nie to, że inne się nie podobają, ale te dzisiaj tak wyjątkowo :) )

    OdpowiedzUsuń
  22. ej a Jul taki fajny, nie da sie wytargowac;)?


    zielono mi:D

    OdpowiedzUsuń
  23. http://www.wilga.com.pl/index.php?strona=produkt&id=2855 - polecam, przepiękne ilustracje!

    OdpowiedzUsuń
  24. widzę sweterek maminej roboty, bardzo ładnie leży - i on, i Jul :D

    OdpowiedzUsuń