czwartek, 22 marca 2012

Sie czepia...

Syn nasz czepialski się zrobił.
Idziesz niosąc Julindę pod pachą i nagle jakoś ciężko się robi. A niby dlaczego?
Ano dlatego, bo już niesiesz nie tylko Jula, ale i krzesło!
Nicnierób wystrachany w kącie siedzi, patrzysz... a tam Jul prywatny basem sobie robi, wylewając wodę z jego miski!
Przemierzasz alejki w sklepie z wózkiem, a po chwili widzisz, że Jul najwięcej zakupów zrobił!
I to jakich!
Matula stylu Cię uczy... Szpera... Szuka, co by wdzioanko fajowe było!
A Ty? A Ty? 
A Ty zgarniasz z półki piórnik...
RÓŻOWY!
HELLOoooo KITTYyyyy! 

 ___________________

Jul- nie do kupienia
Spodnie- z drugiej ręki, wyłowione w necie
Czapa- podarunek
Bluza- sh
Butki- podarunek
Bandamka- TU

43 komentarze:

  1. A on po swojemu:)) Hello kitty...brrr:p

    OdpowiedzUsuń
  2. A to czepialski faktycznie sie zrobil :) I jeszcze do tego fanem Hello Kitty.. hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaha przecież to straszne! Weź Ty mu coś przetłumacz raz jeszcze o co chodzi z tym stylem bo chyba nie do końca zrozumiał!

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki mały rzep. Gdy kiedyś coś Ci się oderwie albo zabraknie Ci rąk, to taki rzep będzie jak znalazł! :D
    Bandamki super! Już mi kilka w oko wpadło idealnych dla Bobofrutiny :D

    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha :) Hello Kitty :)
    A widziałaś serię Goodbye Kitty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już tak:D "Guglnęłam" i ujrzałam:D

      Usuń
  6. Hehe Hello Kitty to nie dla Jula! Dla niego to patrząc po bandamce jakieś marynarskie dodatki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. następna będzie hannah montana? ;)
    syn ma gust :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pieprzyc hello kitty, w przenosni i dosłownie :P dobrze, ze czapy nie sciaga. u nas wszelkie nakrycie glowy byl złem ostatecznym przez bardzo długi czas...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle się uśmiałam :)) Do łez.

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha nieźle mnie rozbawiliście :) Julo w wersji spacerowej SUPER! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. E tam e tam-moze On chciał ten piórnik spalic jak Marzanne na wiosne.

    OdpowiedzUsuń
  12. OMG ale się uśmiałam :D Aż mężu przyszedł sprawdzić czy ze mną ok :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja właśnie dziś oglądałam piórnik Hello Kitty w sklepie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak ja przeżyję jak któregoś dnia syn w dresie ortalionowych z 3 paskami wejdzie:D Oby nie!:D

      Usuń
  15. eeej moja corka oglada i lubi hello kitty:D mi sie podobaja bajki bo sa edukacyjne jak by nie bylo i spiewam razem z kotkami:D
    hahahah usmialam sie dzis wyjatkowo glosno:D dlatego ja nie chce zwierzaka, bo u babci Natasza pluska sie w misce z woda Toffiego a jego karme chce probowac:D
    wszyscy macie buty.. jakie to buty i gdzie kupic dzidzi?:///

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bajki nie widziałam:D Nie znam się:D
      Buty prezentowe. Są super, bo miękkie. Dla Nataszy, jako że już chodzić zaczyna, to pewnie jakieś specjalne do tego by się nadały:D

      Usuń
  16. a tak niewinnie wyglada na tych zdjeciach...

    OdpowiedzUsuń
  17. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jaki czadowy kolorowy JULO :D czadooooowy :)))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  18. hello kitty? to na pewno dl jego narzeczonej :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Pamiętasz jak pisałam o pięknym wydaniu wierszy Tuwima, które mamy i w którym jestem zakochana? Zerknij tu: http://wilga.com.pl/index.php?strona=produkt&id=2855

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, świetna ta pozycja! Też ja widzieliśmy, ale jeszcze nie gości w naszej biblioteczce:D Sie poprawimy:D

      Usuń
  20. Ależ on piękny! Jak się tak wygląda, to można się czepiać wszystkiego. Się Matka nie dziw, że dziecko bierze, co mu w oko wpadnie. Kto by tak nie chciał? ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Julo zgarnął piórnik, a Lemurek gustuje w najtańszych zupkach z Biedronki :)
    Ostatnio Tatuś wrócił z zakupów z Synem z zupką grzybową :) A najpierw Mały chciał zabrac czteropak Żubra :) Dobrze, że był za ciężki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jul - nie do kupienia
    Spodnie - z drugiej ręki...
    A różowy piórnik? gdzie?? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W złym sklepie z setką różowych rzeczy:D Nawet kucyki były:/

      Usuń
  23. Hello Kitty? Pewnie wchodzi w okres buntu ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. O jaaa, jakie tanie te bandamki, aż grzech nie kupić!

    OdpowiedzUsuń
  25. ahahahah tylko nie hello kitty :P mnie to przeraża :D Jul ma boskie oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  26. a na mnie większe wrażenie niż Hello Kity jak zwykle zrobił Julie, który ani nie pozbywa się czapki bez wiązania pod brodą, ani butów! wygląda bosssko i zaczynam Ci zazdrościć, bo Bromba 5 minut nie wytrzymuje w ładnych ciuszkach... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie i my w taki "czas" wejdziemy:D

      Usuń
  27. Piękny on Ci w tej bandamce!

    OdpowiedzUsuń
  28. A całej reszcie Dziewczyn dziękujemy za miłe słowa odnoście Julindy:D

    OdpowiedzUsuń
  29. odgapilibyśmy od Jula bandamkę, ale napisz proszę czy jakościowe dobre i miękkie są? bo już raz się nacięliśmy na sztywne badziewie, a w linku kusi wzorów sporo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy dwie- są większe niż przeciętne bandamka, ale dla nas to plus, bo posłużą dłużej:D Po przepraniu materiał przyjemny- w czerwonej wersji na zdjęciu cieńszy, w poście powyżej "Grunt to dobre...ogrodzenie" biało-czarna, materiał grubszy:)

      Usuń
    2. Dzięki za ekspresową odpowiedź. Chyba się skuszę i powiększę naszą kolekcję. Pozdrawiam

      Usuń