niedziela, 10 czerwca 2012

Drewniak.

Zezullowaci drewniakowo wygłodniali są, dlatego też głoda należało rachu-ciachu drewniakiem potraktować. 
I co wyszukaliśmy w pieleszach drewniakowych półek?
No co?
No CU-DO!
Bo i w drewniaku tym zastaniemy fakturę: owcy, kaczki, wierzchowca (miast słowa koń, uczymy Julindę mówić "wierzchowiec":D), lwa, słonia.
Zastaniemy kolory: pomarańcz, żółty, brąz, niebieski, biel.
Wypatrzymy kształty: trójkąt, koło, owal, kwadrat, prostokąt.
Nie koniec, nie koniec. Dziecię (nieporadny dorosły również) zdolności manualne poćwiczyć może, bo kopytka do brzuszka zwierzątka dopasować należy.
A i puzzle gryzakiem niezastąpionym się okazały!
No i jakież miłe dla oka...
Julo, dzięki Ci, że udajesz, że jeszcze nie potrafisz sam klocków ułożyć,
by matula z tatulą też mogli puzzle potykać!
Lowamy Cię!

___________________________

Jul- nie do kupienia
Klocki/puzzle- TU


59 komentarzy:

  1. Oj superowe! Też takie chcemy, bardzo bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola, zakupiliśmy Nikona:D No zakochałam się:D

      Usuń
    2. No to teraz już pochłonie Cię fotograficzny świat. Jeszcze poucz się obróbki zdjęć - to dopiero jest fun!

      Usuń
  2. Och jakie fantastyczne klocki/puzzle. I bodziak piękny i Jul takoż (ale o ostatnim chyba już nie watro wspominać bo to oczywista oczywistość)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No o klockach mówić należy, o koszulce również, ale o Julu faktycznie już nie, bo masz rację w 100%, to "oczywista oczywistość":D

      Usuń
  3. Super - też uwielbiamy drewno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też:D
      Smaczne, prawda?:D:D:D:D

      Usuń
    2. Ależ jest pyszneeeeeeeeee - zwłaszcza deski podłogowe u nas w salonie :) Jakby ślimak chodził... A to jęzor tylko...

      Usuń
  4. Świetne klocuszki! Czy te części mają rozmiar, który mieści się w paszczy? Bo Syn już raczył mnie prawie doprowadzić do zawału wkładając jednego razu do buzi kauczuka, a innego mały samochodzik, za które dałabym sobie rękę uciąć, że się nie zmieszczą. A tu surprise! Zmieściły się i nawet buzię dało się zamknąć :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mierzę...mierzę...7/7 cm:D
      No, chyba nawet ja bym miała problem ze zjedzeniem ich:D

      Usuń
  5. Aaa! Fantastyczne! Pozycja nr 10785 (w kolejności przypadkowej) na liście rzeczy, które Anielka MUSI mieć! Rodzice chyba zbankrutują :P
    A tak serio to stworzyliśmy taką listę zabawek i ze 30 pozycji obowiązkowych już mamy :) Ta na listę też trafić musi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hyyyyyyyyyyyy!!!! Właśnie zauważyłam akcesoria z "Muminków"... nie, no serio - pójdę z torbami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tzn. na stronie pikinini.pl

      Usuń
    2. Oszalałam na punkcie tamtejszej tacy muminkowej:O
      UWIELBIAM PIKININI!

      Usuń
    3. Chcę też te foremki muminkowe...wyobrażasz sobie, piec takie ciastka z Dzidziem???!!!:D

      Usuń
    4. Zezu, ja nie wyrabiam, tak przeglądam te wszystkie superowe zabawki Jula i też chcę takie dla Tomka. Ty to masz oko dobre do takich rzeczy, a te muminkowe mnie oczarowały :)

      Usuń
  7. Ale superowe :D Zezulla jesteś mistrzem w wyszukiwaniu cudowności!! już się nie mogę doczekać, aż moje dziecko dorośnie do takich zabawek :D

    P.S. Julowy strój boski, zwłaszcza to na tyłku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaj się, nie możesz się doczekać, bo i Ty masz chęć na zabawę klockami:D Nie martw się, też tak mam:D

      Usuń
    2. No i się wydało :P ale fakt - uwielbiam puzzle, klocki i inne takie :D

      Usuń
  8. O matko..obiecałam że nie bedę tak zaczynała zdania ale nie potrafię się powstrzymać...CUDO....idealne...no idealne...pierwszy raz widzę coś takiego ale widzę że pomysł i wykonanie na 5:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne! Tez takie chcemy!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Synulinda Twa za duża, ale...wiesz, dla rodzeństwa...:D

      Usuń
  11. ja też planowałam wszystko drewniane, ale nie dało się :) świetne te puzzelki :)
    skarpeciory widzę dorwałaś superaśne :) i reszta jak zwykle też szałowa :D
    oczywistą oczywistość już nie będę powtarzać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, u nas też plastiki mamy-mało, ale są:D
      A skarpeciory w sieci Pepco za 2,90:D

      Usuń
  12. jkhfntgiritvj to moja szczena opadająca na klawiaturę. klocuchy świetne, a purzitkowe hasło Julowe rządzi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się ten dźwięk szczęki na klawiaturze:D

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. I to lubimy! Zabawki uniwersalne!:D

      Usuń
  14. a te elementy nie sa małe ?? u nas jest mania brania wszystkiego do buzi ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elementy mają 7/7 cm, także spore:D

      Usuń
  15. Zapraszam do udziału w naszym foto-konkursie, wystarczy przesłać zdjęcie małego łobuziaka podczas wyczyniania psot :)
    Po więcej szczegółów zapraszam tutaj:

    http://ksiazeczki-synka-i-coreczki.blogspot.com/2012/06/konkurs-na-najlepszego-obuziaka.html

    Z góry przepraszam za spam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D No po raz pierwszy spotykam się z przeprosinami za "spam" :D

      Usuń
  16. mnie tylko cena strzela po pysku :D ale powinnam się chyba przyzwyczaić, że niektóre firmy poniżej 50 zł nie schodzą :D ale pikinini.pl lubię bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurdele, no tyle fajności u nich:D

      Usuń
    2. mnie cena też strzeliła po pysku! A jak znam moje DROGIE dzieci, to bym musiała mieć dwa komplety, bo jeden by lizał owcze futerko to i drugi by chciał w tym samym czasie :)

      Usuń
    3. :D Hahahahaha:D No i miej bliźniaków:D Pisz wymaluj, to samo u mojego brata:D

      Usuń
  17. uwielbiam drewno! uwielbiam! w końcu przekonałam teściową do nich :)
    muszę mieć te klocuszki. muszę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D To ja też przekonam caaałą rodzinę- może dostanie nam się drewniaka:D

      Usuń
  18. klocki super, jestem wielką fanką takich własnie zabawek dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szykuj się zatem, bo nim się spostrzeżesz i Was zaleją drewniaki:D

      Usuń
  19. ale ty zachęcasz do zakupów :)))))))) cudowne te puzzle:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i jak nie zachęcić, jak takie cudne?!:D

      Usuń
  20. klocki extra !!! a spodnie jeszcze bardziej !!!

    OdpowiedzUsuń