sobota, 2 czerwca 2012

Julo prezentuje...czyli co Jul ma w prezencie!

Julo się dzieli!
A czym? A czym?
Ano słoniowym apaszko-śliniakiem!
Zdziałany łapskami, jeno przymierzony. Synowy identyko spoczywa w szufladzie i czeka, aż deszcz padać przestanie, co by szyjuchnę Syna przyodziać na spacerze dopiaskownicowym.
Chętnych na prezencior prosimy o pozostawienie komentarza pod wpisem,
z zaznaczeniem, że owym Chętnym się jest:D
Jeśli nie masz konta, a Zezuzulubny jesteś i na słonia masz smaka, pozostaw swój e-mail.
Losowanie 9 czerwca!

A dla tych, do których szczęście się nie uśmiechnie, lub którzy inny pomysł na słonie mają,
podajemy link, gdzie tkaninowy zawrót głowy!
______________________________

Jul- nie do kupienia
Bodzio- z drugiej ręki, wyłowiony w necie
Tkaniny- TU

57 komentarzy:

  1. Jul jak zawsze elegancki :)
    i nawet nie wiesz Zezu jaką radość mi sprawiaś tym linkiem, bo szukam kawalka fajnego materialu i nie wiedzialam gdzie uderzać :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo chcę ;) cudne słonie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny śliniak-apaszka! chcemy! zgłaszamy się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Raszko słonie lubi więc mamę wysyła w kolejkę. Buziole

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wzory tych materiałów, najbardziej mi się podoba w domki i w sowy!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne te słonie! Jacha, że chcemy! Zgłaszamy się razem z Olkiem o tu, o tu!
    A sklepik z tkaninami znamy... i bardzo lubimy!
    Buźka dla modela!

    OdpowiedzUsuń
  7. lubimy! pożądliwie spoglądamy! ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Spojrzałam na allegro i tutaj tez fajne wzory mają http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=25312534 dla zainteresowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  9. widziałam te tkaniny w przebieralni :)
    chcemy apaszkę :)
    zgłaszamy się !

    OdpowiedzUsuń
  10. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    ja, wybierz mnie! mnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja sie niesmialo zglaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o! ustawiamy się w kolejce, bo słonie są zawsze megapozytywne:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. mamy dla Emilii podobną apaszkę, niebieską w białe paski, ale z upodobania do chłopięcych rzeczy stajemy w kolejce po Waszą słoniową :)
    liczę na szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  14. My też. Prawdziwy słoniowy zawrót głowy.

    OdpowiedzUsuń
  15. to i Osinkowi by się przydała taka apaszka:) chcemy i my!

    OdpowiedzUsuń
  16. Oglądając Julowy blog moja córa zawołała: "Ja cie, ja cie", czyli "Ja chcę". Zatem mama córę zapisuje ;D

    evie.blog@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. oh ah uh! ja się po te cudo też w kolejce ustawię :D
    Jul- cudniś!

    OdpowiedzUsuń
  18. chętnie przygarniemy słoniki, świetne są:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mamy chrapke na to cudenko, oj mamy!
    Ustawiamy sie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Morganowi też bardzo by było do twarzy w takich słoniach...

    OdpowiedzUsuń
  21. A może nam się uda z losowaniem? Zgłaszamy się!

    OdpowiedzUsuń
  22. I ja chcę, może nie ja a Bartoszek. Bo idealnie wygldać będzie na jego główce, chroniąc od słoneczka

    Pozdrawiamy
    www.witaaminkaa.blox.pl

    katarzynagaj@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  23. ła :D słoń od Jula ! No ba ! My chętne ! I to jak :D może nam się w końcu uda !

    ps. nie wiem czy Ci to kiedyś pisałam, Jul jest cudnie przecudny :D

    OdpowiedzUsuń
  24. I Wito chtnie w kolejce staje - ładny prezent byłby na niedawne urodziny :D

    OdpowiedzUsuń
  25. i my się zgłaszamy. Bardzo nam się podobają Julowe słonie. I dziękujemy za linka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. to i my ustawiamy się w kolejkę, licząc, że nam się uda :) zapraszamy słonie nad polskie morze :D oferujemy regularny opierunek :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Julo elegancik:)) A któż by słoni by nie chciał??? Gabrynio bardzo chętnie je przygarnie:D

    OdpowiedzUsuń
  28. cudne! nasz Madziulek w słonikach wyglądałby powabnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Szczęście nam ostatnio dopisuje, więc oczywiście, że zgłaszamy się z Anieluchem :D Zwłaszcza, że słonie są super! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. a i my chętnie słonie przygarniemy :)
    A synul Wasz już mężny taki, co raz to większy się zdaje, no no miło popatrzeć!
    Pozdrawiamy całą familię :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Słonie to samo szczęście więc podnosimy ręce wysoko i zgłaszamy się do zabawy :-)


    materiały cudne :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. o dżizzzzaaaassss - jesteśmy z Adasiem chętni jak nie wiem co :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Hej! Chcemy słonie, zielone słonie
    Co każdy kokardkę ma na ogonie,
    Ten pyzaty, ten smarkaty,
    Kochają się jak wariaty!

    :)

    ewka.ostrowska@GMAIL.COM

    OdpowiedzUsuń
  34. Słoniki śliczne. Zresztą wśród takiej ilości pięknych tkanin nie wiadomo, na czym oko zawiesić.

    OdpowiedzUsuń
  35. zgłaszam się :D

    masarnik@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. I my słonie z chęcią przyjmiemy, więc grzecznie ustawiamy się w kolejce licząc, że nam szczęście dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  37. a że słonie lubimy bardzo to i po śliniako-chusto-cośtam się zgłaszamy :)))

    OdpowiedzUsuń
  38. Natasza i slonie! Zgłaszamy a jakze!!!:) chcemy bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  39. zgaszamy się wszystkimi naszymi kończynami :)

    OdpowiedzUsuń
  40. to i ja się zgłoszę, bo chrapkę na tę apaszkę mam ! :) i Zezullowatych bardzooooooo lubięęęęę :)

    martynkag88@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. A Julo w gratisie do słoniątek będzie ? :))

    Oczywiście bez Jula słoniątka również przygarniemy :))

    OdpowiedzUsuń
  42. A czy taka słoniowa apaszka nadaje się na 4-letnią szyjkę ;) ?
    Jeśli tak to z przeogromna przyjemnością przygarnąć byśmy chcieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Kompletując wyprawkę dla Synka, w szafie nie może zabraknąć apaszki słonikowej :) Bo Synio nasz będzie w zwierzątka pod każda postacią obdarowany, kocyki, body, pajace, zabawki...
    Pozdrawiamy i na werdykt czekamy :)
    nie-pytaj-dlaczego.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Słoniowa apaszka jest genialna! :)
    Nie mam niestety jeszcze dziecięcia swego, więc na losowanie tego rarytaska się nie zgłaszam. Tylko podziwiam zza monitora :)
    I pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  45. My z bobasem chętni i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszamy się z Luśką łapkami wszystkimi czterema :)))

    OdpowiedzUsuń
  47. Ej, i ja się zgłaszam:) Dla Miłoszka, mojego siostrzeńca")

    OdpowiedzUsuń
  48. Zrobiłam sobie przerwę od internetu na jakiś czas ... i cholera ominęło mnie takie cudo :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MamoEli, nic nie tracisz, link zawiedzie Cię do cudownych tkanin:D

      Usuń