wtorek, 19 czerwca 2012

Szał książkowy.


Biiin-ta! Laaaa-lo! Baaa-bo!
Mistrzostwo świata! Książki hipnotyzujące dzieci i Zezullowatych również!
Szaleństwo BintoLaloBabowe u nas w domu.
Nie wiemy, nie wiemy jak to działa, ale działa!
No szczerzy się nasz Dzidziol do nich dnia każdego
i przestać nie chce! Książki wyświechtane i wykartkowane należycie.
A ich wyświechtaność i wykartkowaność świadczy tylko o jednym:
BintoLaloBabowanie jest suuuupppeeer!
O czym książki, o czym?
No pliiiiis...
Toć wiadomo, że o Bincie, która tańczy, o Lalo, który gra na bębnie i Babo, który chce. 
Nie masz? Namiej:D
Wpadliśmy, wpadliśmy w Bintowy kompot!

________________________

Jul- nie do kupienia
Body- z drugiej ręki, wyłowione w necie
Spodenki- z drugiej ręki wyłowione w necie
Książki- Wydawnictwo Zakamarki- TU


40 komentarzy:

  1. bo to Zakamarki sa, Jul ma dobry gust!

    dlanich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. my mamy Binte i Babo. Chłopcy patrzą na mnie jak na wariatkę kiedy Im czytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOoooo:D I Cebulki do grona Bintowych dołączyli:D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, że nie tylko my wpadliśmy w Bintowy kompot:D

      Usuń
  4. i my mamy. i też szał jest - czasem słuchanie, czasem "tylko" tarmoszenie, ale jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ilustracje bardzo mi sie podobaja i juz od dawna ja chce, ale po moim szale ksiazkowym dalam sobie szlaban. W sumie chyba juz czas na nowy zakup :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem jak z tym szałem jest...ale te musicie mieć:D One są TAKIE pozytywne!

      Usuń
  6. Mamy Babo chce i przyznam, że hipnotyzuje nie tylko Anię. To jest nasza tajna broń na marudy Ani gdy wszystkie inne pomysły zawodzą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fenomenalne:D To też nasza "tajna broń" na humora:D

      Usuń
  7. Nie byłam do nich przekonana, ale myślę, że po tym wpisie mogę się skusić bez żadnych wyrzutów sumienia. A jak się skuszę to zapewne i u siebie cosik skrobnę ;) Zatem nie znamy dnia ani godziny... Dzięki Zezulla ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie poczytam o Waszych wrażeniach:D

      Usuń
  8. Lubię taki typ ilustracji...coś w nich przyciąga...Namówiłaś nas :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewidentnie coś w tych książkach jest:D

      Usuń
  9. Po raz już nie wiem który narobiliście nam "smaczka" na książki :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Binta jest super :-). Musimy MUSIMY nabyć historyje o jej braciach :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ilustracja z dzikami podbiła moje serce :D
    Kochana skąd jest KOCYK ? :D czy może to twoje dzieło ?? jest boski !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duśka podpadłaś- toć kocyk dziergany w czasie ciąży:D

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Oby tylko towarzyszył nam szał książkowy:D

      Usuń
  13. Prosty przekaz, fajowe obrazki, no cud-miód!

    OdpowiedzUsuń
  14. Twój blog jest najlepszy przewodnikiem dla mini-moli książkowych:) Zamierzam nabyć każdą "pozycję", którą Twój Jul zaakceptował:) Łącznie z włochatymi klockami:) Pozdrawiam, stała czytelniczka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaaak! Polecamy! I książki i włochate zwierzęta:D

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Kobieto- KONIECZNIE! Miejsca w kompocie Bintowym sporo, więc możecie śmiało i Wy w niego wpadać:D

      Usuń
  16. jestem pod wrażeniem tych książek, są takie ładne! Samemu by się chciało takie cuda

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki szał? Jaki? Książkowy??!!
    NIE-MO-ŻE-BYC! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Babo mamy na stanie, ale niestety szału nie ma :( Lenka może za duża???
    ps. czeka na Ciebie zaproszenie

    OdpowiedzUsuń
  19. o Mamo! Ja chce, ja pragne!
    Rewelacyjne ilustracje!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana, czy mogłabyś napisać mi na mila jakie dokładnie tytuły książeczek z tej serii macie i które Twoim - Waszym zdaniem sa najlepsze i najciekawsze? Chodzi mi gł o te ze zdjęć w tym poście: mama śpi, tata śpi itd, będę bardzo wdzięczna - asia_kuza@wp.pl
    Asia K

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana, czy mogłabyś napisać mi na mila jakie dokładnie tytuły książeczek z tej serii macie i które Twoim - Waszym zdaniem sa najlepsze i najciekawsze? Chodzi mi gł o te ze zdjęć w tym poście: mama śpi, tata śpi itd, będę bardzo wdzięczna - asia_kuza@wp.pl
    Asia K

    OdpowiedzUsuń