czwartek, 30 sierpnia 2012

Ale ja tak chcę!

Ale ja tak chcę!
Książka o tym, że nie należy ulegać wpływom innych, że każdy człek to osobny byt
i należy mu się szacunek. O tym, że ludź ludziowi narzucać nie może swojego zdania,
swojego sposobu na życie. A wszystko podane w niesamowicie przyjazny sposób
- w końcu to książka dla dzieci;)
Mimo, że już kilkanaście lat temu skończyłam lat dziewięć:D przyznać się muszę,
że pochłonęłam ją caaaaaluchną, nie zważając na to, że Julinda już śpał:D
To książka, przy której widząc znaczek "książka roku", człowiek się nie zastanawia za co owy,
bo to wiadomo już po pierwszym czytaniu.


No i sam Jul poleca!



........................................

"Ale ja tak chcę!"
Wydawnictwo - Literatura
Autor - Beata Ostrowicka
Ilustracje - Krystyna Lipka - Sztarbałło
 __________________________

Jul- nie do kupienia
Książka Ale ja tak chcę! - TU


21 komentarzy:

  1. Jul! Jesteś genialny !!!
    Pięknie przewraca kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna fajna książka...A filmik świetny..jak bym Wikę widziała...z tym swoim "bla, bla, bla..." jak widzi literki i niby czyta:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Juluuuuś!
    Jestem pod wrażeniem jak on delikatnie tą książkę ogląda - cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ pięknie czyta! I nie wyrywa stron. U nas połowa książek ma posklejane strony już :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ALeż ja kocham Jula!:)))Jakiż on delikatny facet, z jaką dbałością przekręca strony...:)

    Całujemy po krakowsku!

    eM

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to się dzieje, że on tej książeczki nie drze??

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaaa ale tez zagial kartke na koncu:D Pieknei przewraca!
    Ja chce ta ksiazke.. u nas aktualnie Natasza jak by mogla to by mowil naon stop: "a ja tak chce!"

    OdpowiedzUsuń
  8. To taka mądra książka, warto się koło niej zakręcić wobec tego:) A Jul ile już ma? Bo kartki przewraca perfekcyjnie, widać bogate doświadczenie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Blog cudowny :)
    Jul cudowny :)

    Będę zaglądać, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio zaczynam doceniać wyjątkowe książki dla dzieci, więc z wielkim zaciekawieniem zagłębiam się w Twoje posty na ten temat.

    ps. Julo - cud - miód :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dopiero teraz zobaczyłam filmik. Nie..no..., jak Julo aż tak poleca to chyba muszę ją kupić :

    ))

    OdpowiedzUsuń
  12. książka jest genialna, zdecydowanie warto w nią zainwestować, co do niektórych komentarzy wyżej, jeśli dziecku nie jest obca książką i rodzice uczą od samego początku, że książki się dba to dziecko ich nie targa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. "lelele" :D Czyta, przewraca strony i pięknie wskazuje paluszkiem!

    OdpowiedzUsuń
  14. No i ja pod wrażeniem jestem jak Julo przewraca paluszkami mozolnie kartki.. robi to z taką dokładnością! Widać, że to dla niego nie pierwszyzna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. siema:)
    ja od tej czapy zielonej.
    kiedy ten sklep otworzycie? ja bym tę czapę odrazu zamowiła, identyczną, zwłaszcza, że mój dzidziol wychodzi za miesiąc i jak nic mu się przyda!
    p.s. umk toronto/ sztuki? który rocznik?
    Pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziemy mieć na uwadze. Jesteśmy na etapie załatwiania formalności.
      A widzisz, o czapach w sklepie nie myśleliśmy- do dziś:D
      Damy znać.
      Ps. skąd Wy wiecie o tym toronto?;D
      Sztuki, sztuki, 83.

      Usuń
    2. no to czekamy- na czapkę zwłaszcza!
      Że Toronto, to widać na zdjęciach.
      Znam też K. Bogucką, chodziła do mojej grupy na zajęcia z ilustracji, więc potwierdziło się, że to miasto Kopernika;)
      Pzdr

      Usuń