wtorek, 14 sierpnia 2012

Alicja w Krainie Czarów.


O czym jest owa książka pisać nie trzeba. Toć wiadomo, o Alicji. Ba! Alicji w Krainie!
Ba! Ba! Ba! Krainie Czarów!
I gwarancje dajemy, że gdy książka trafi w Wasze łapska i Wy w tej Krainie się znajdziecie...
Jakież cuuuuuuda zdobią każdą ze stron....
Piękny tekst okraszany FANTASTYCZNYMI ilustracjami. Na każdej, każdziuchnej karteluszce!
Tusz, farba, kredka, ołówek...
To książka gdzie frajda dzielona po równo, dla rodzica i dla Dziecka.


"Alicja w Krainie Czarów"
Tekst - Lewis Carroll
Ilustracje - Robert Ingpen
Wydawnictwo - Buchmann

____________________________

Jul- nie do kupienia
Książka - ( Księgarnia MIT ) - TU
(przypominamy o rabacie 5%- hasło: zezu01mit )

15 komentarzy:

  1. Mamy taką :) Przeglądając bloga zauważyłam, że mamy sporo identycznych książek dla dzieciaków ;) Z tej serii jest jeszcze kilka tytułów, ale tak pięknie wydany jak Alicja jeszcze tylko "Czarnoksiężnik z Krainy Oz" cudny też.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tą serię często widuje w Taniej Książce u siebie :) najbardziej podoba mi się Tajemniczy Ogród :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam bardzo stare wydanie Alicji... może czas na zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne wydanie; przepiękne ilustracje...nic, tylko kupić i się zachwycać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ilustracje hipnotyzujące...zachwycają naturalnością...piękne wydanie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiscie ilustracje przepiękne, a książkę uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie najbardziej podoba się królik. Poszłabym za takim... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ilustracje jak marzenie! śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. naprawdę piękne ilustrację, będę o tej książce pamiętać kompletując juniorową bibliotekę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. O widzisz, a ja właśnie szukam jakiegos fajnego wydania "Alicji..." :)

      Usuń
  11. Szukam od jakiegoś czasu ładnie wydanej, dobrze napisanej "Alicji" dla naszej córy, ale na jednej już się zawiodłam. Może tym razem się uda. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń