środa, 8 sierpnia 2012

Łapskodziałanie!

 Potrzebne będą:
- farby
- taśma
- papier
- nożyczki
- gąbka
- kółka
- SKRZYNIA
- pomysł
- chęci:D
 Wycinamy szablon motywu, który ma się pojawić na skrzyni. U nas są to kropy:D
Przyklejamy je taśmą dwustronną do skrzyni, a następnie gąbką nakładamy farbę.
Odklejaaaaaaamyyyyy krooopyyyy...
Przykręcaaaaamyyyy kóóółłłkaaaaaa....
I gotowe!
Teraz możesz trzymać w niej swoje skarby.....
Jeździć w niej po pasie startowym na lotnisku.....
Pochwalić się nią biedronce....
Zabrać na łąkę...
Lub po prostu położyć na ziemi i zrobić jej zdjęcie...

___________________________

Jul- nie do kupienia
Taśmy, kółka- do kupienia w każdym sklepie budowlanym
Farby- sklep dla plastyków
SKRZYNIA- TU


51 komentarzy:

  1. Fantastyczny pomysł...ja za podobną skrzynkę z przeznaczeniem do ogródka na zabawki wszelkiego rodzaju których do domu się nie przynosi zabieram się już z dobrych kilka miesiecy. Pomysł z kółkami bardzo mi przypadł do gustu:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. wow super super super. Pomyśli wykonanie genialne. Gratulacje dla kreatywnego mamy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja.Piękne ta skrzynia.Ostatnio Nikoś też jeździł po pasie startowym na starym lotnisku ale w czymś innym:)Będzie o tym post:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowe! Bardzo fajna ta skrzyneczka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Extra! Zdolna Mama, naprawdę! Julo to ma szczęście! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jul- bezcenna ;) W skrzyni najbardziej lubię drewniane kropy ;) A ze zdjęć to z pasa na lotnisku :D ach!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super skrzynia z super zawartością :) Całus dla Jula!

    OdpowiedzUsuń
  8. hej! myślałam, że już bardziej nie mogę Cię NIE LUBIĆ! otóż mogę! ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obyś miała powody do jeszcze większego "znielubienia?:D

      Usuń
  9. Dumna jestem, że Julko ma taką Mamę :D Pięknie niby prosto a tak pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja Ciebie podziwiam i jestem Twoją fanką - i Jula :) I Waszej skrzyni :) Cudowna jest.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny pomysł, cudna skrzynia; jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  12. jesteś genialna. super kolor!

    OdpowiedzUsuń
  13. Boska skrzynia widzę, że u was królują groszki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kopiuję ten pomysł:D:D:D a nawet więcej niż jeden, jak widać:D niech no tylko wrócimy do domu:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Przefantastyczna!Dzięki za natchnienie!Też taką zrobię!A co!Bo piękna jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteście szaleni :D
    Pomysł fantastyczny.

    OdpowiedzUsuń
  17. no tak, nie ma Cię i nie ma, a Ty skrzynię malujesz razem z Julem :D
    bomba !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zerkam co u Was, ale nawet nie mam kiedy komentarza zostawić:(

      Usuń
  18. Zezullo droga, użycz mi proszę rąk Twych wielce uzdolnionych. Albo chociaż odrobinę talentu pocztą wyślij... Znowu zazdrościmy z Lemurkiem Julowi takiej wspaniałej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie cuda to my lubimy :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Można zgapiać, można? :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Przefantastyczne foty i Twoje dzieło... kochana rządzisz! Tak wiele zastosowań- zawsze włóćzkę będzie można doń schować ♥

    Pysznioza!

    Ściskam stęskniona :D

    OdpowiedzUsuń
  22. no świetna skrzynia! No świetna!

    OdpowiedzUsuń
  23. Super skrzynia. No i ta Twoja torebunia! PIkna!

    OdpowiedzUsuń
  24. C U D O W N A skrzynia! Śłów mi brak:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Haha :D Jul w skrzyni na pasie startowym :D jesteście świetni! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. CUDO! A pas startowy - no, wow! Kreatywnością moglibyście pół średniego miasta obdzielić ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. No co Ty?! Nie wiedziała, że Bobofrutka na świecie pojawić się wreszcie zechciała? ;) Dzień przed terminem, 27. lipca :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Utknęłam w czasie ostatnio:D Jejuuuuu, ależ się cieszę:D:D:D:D:D:D:D:D

      Usuń
  28. pomysłowa, szałowa, superowa!

    OdpowiedzUsuń
  29. Super! Ja bym jeszcze raczkę do pchania dorobiła. Widziałam ostatnio bardzo fajny wózek drewniany do pchania dla dzieci. Kosztował... 250zł! Zagonię chyba konkubenta, niech nam zrobi taki i już!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My mamy pchacz drewniany w postaci wózka:D W środku drewniane klocki, więc jak już chodzenie Julo ogarnie, to potem na przewożenie zabawek będzie jak znalazł:D

      Usuń
  30. Wspaniały pomysł ... Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. CZADOWA SKRZYNIA chce taką chcę :-)))))))))))))
    macie bombowe pomysły !!
    ja jak byłam mała to miałam taki wóz drabiniasty i dziadkowie mnie na działkę wozili :-)))) takie rzeczy się pamięta :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. AH! zakochałam się w skrzyni! nakrrręciłam! i też se taką strzelę! ba! nawet trzy! niebieską, zieloną i czerwoną! taki mam plan:) bo zabawek co nie miara, więc gdzieś je trzeba składować, a taka skrzynia to istne cudo! Dzięki za inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. polecamy Dreweks skrzynie- są ŚWIETNIE wykonane! I niedrogie;D
      My się zaskoczyliśmy jak wypakowaliśmy ją z kartonu:D

      Usuń
    2. Piękna skrzynia! Też mi się marzy taka, a nawet komplet 3 :). Na stronie dreweksu największa ma wymiary 40x30x24. Czy to w takiej dumnie podróżuje Jul? Bo wydaje mi się że w większej... :)

      Usuń
    3. Tak, to ta:) Wzięliśmy największą jaka była:D

      Usuń