środa, 14 listopada 2012

Candyyyy!

Tak, tak, wiemy, że się cieszycie.
Że hopsacie radośnie wysoko:D
Nie może być tak, że do Mikołaja już listy się piszą, a nic u nas wygrać nie można.
No nie może!
Zatem do zgarnięcia fantastyczna książka: "Kocham Pana Panie Tygrysie"!
Autor: Przemysław Wechterowicz, ilustracje: Aleksandra Woldańska-Płocińska,
Wydawnictwo: Ezop.
 Fajowa co? Fajowa! Fajowa!
A co należy zrobić?
1- Należy wyrazić chęć otrzymania owej, wielgachnej, fajniastej, oko przyciągającej kolorem i formą książki w komentarzu poniżej. 
Osoby bez konta, proszone są o pozostawienie adresu e-mail.
2- Polubić Zezullowatych na FB
3- Udostępnić baner (który można ściągnąć z naszego FanPage na FB) na swoim blogu,
lub na koncie FB.
(Osoby bez rejestracji, proszone są o wiadomość, gdzie mamy szukać
udostępnionej informacji o konkursie).

Losowanie 2 grudnia!

No to teraz nic ino czekać!
Oby Mikołaj wybrał właśnie CIEBIE!

....................................................................................

O książce pisaliśmy - TU

85 komentarzy:

  1. no i się zapisuję, na FB udostępniłam, na FB O tym, że... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też :) na FB - Słowem lukrowane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłaszam się:)
    i udostępniam na FB
    PS u nas też dziś candy więc zapraszamy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaaaaa chce-my! będą nam się tygrysy śniły!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na książke jestesmy z Luśką chętne bardzo :D A do tego od Jula w charakterze Mikołaja - Zaaawsze!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. To i ja z Osinkiem ustawiam się w kolejce po książeczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ustawiamy się z Miśką w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  8. zapisuję się:) banerek udostępniłam na fb:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajowa bardzo:) Już Was lubię bardzo na FB (Justyna Derdzińska), a banerek na blogu też się odnajdzie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. I my grzecznie w kolejce stajemy! Udostępnilam na fb wieczorem wrzucę na bloga

    OdpowiedzUsuń
  11. Zezuzula rozdaje?!?!?!?!? no az oczy mi z orbit wypadly:D
    Nie mozna przejsc wobec tego obojetnie:D
    zapisuje sie i ja, chcoaiz reka malego mikolaja bedzie miala kupe losow do przejscia zeby znalezc moj:D
    juz widze ta liczbe komentarzy 2 grudnia:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ponieważ moja Alusia jest ostatnio zafascynowana książkami zgłaszam się z ogromną radością.
    Banerek na blogu będzie za chwilę. Niestety ja nie jestem facebookowa.
    Ale i tak was lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie by było wygrać, choć my to raczej szczęścia do candy nie mamy. Za to Zezullowatych ściskamy i gorąco pozdrawiamy! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak w ogóle to wszędzie teraz candy. Miałam u siebie urządzać, ale się wstrzymam jeszcze ;)))

      Usuń
  14. Próbuję swego szczęścia - super prezent by był dla Emilki na Mikołajki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. czy ja się mogę uprzejmie ukłonić i poprosić o jakieś zakładki do postów o książeczkach? Bo nie dam rady przewijać całego bloga a polecacie fajne kniegi i akurat na obkupienie wszystkich dzieciów na Święta. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. No pewnie, ze sie zglaszamy z Olkiem!!!!!
    Banerek na blogu i na SynAlkowym FCBooku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O rany ale heca ! JULO rozdaje <3

    BANEREK JUŻ JEST U MNIE NA BLOGU :)
    a na fejsie to my się już dawno 'lubimy ' !

    OdpowiedzUsuń
  18. OOOOOOOO:) To i my staniemy w kolejce:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  19. oooo ja bardzo chętnie! i tym samym zapraszam na candy do mnie :-D
    http://kitkowaty.blogspot.com/2012/11/candy-u-kitka.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Obstawiam ze zgłoszeń będzie dużżżżżżo moze 200 ??
    i jak tu wierzyć że się uda???
    a może??

    ZGLAAAAAAAAAAAAAAASZAM się :-)))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  21. No oczywiście, że szczęścia spróbujemy !
    :)
    Ustawiamy się w dłuuuugiej kolejce... :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chcielibyśmy, pragniemy, już znamy z biblioteki.
    (asia_ina@poczta.onet.pl)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja z Milcią też wyrażam chęć otrzymania książki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Książki czytać bardzo lubimy, więc chętnie weżniemy udział.
    Czytamy Was od dawna i dzięki Wam nasza biblioteczka robi się coraz bardziej pokaźna:)

    OdpowiedzUsuń
  25. No jak ja bym się mogła po książkę nie zgłosić :)

    OdpowiedzUsuń
  26. My również Z Antosiem i Emilką się zgłaszamy. Książeczka super

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszamy się i my ;) FB lubimy, choć wstyd się przyznać, że dopiero od dzisiaj. Nie wiem jakim sposobem to pominęłam! ;) Banerek umieszczony na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  28. no to i ja się zgłoszę :))))
    pozdrowionka :)

    asia.

    maua1978 (konto na gmailu)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piszemy się i my:))))
    Banerek u mnie na blogu...strona polubiona:)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja i mój syn Filip wyrażamy chęć otrzymania owej, wielgachnej, fajniastej, oko przyciągającej kolorem i formą książki !! :D Banerek - JEST! Kciuki zaciśnięte - SĄ!

    OdpowiedzUsuń
  31. Też bym chciała! :)
    Na fejsbuku polubione, baner zaraz będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Okruch macha do cioci:D i się zgłasza:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się - banner na blogu i polubione na FB (MAMA W DOMU)

    OdpowiedzUsuń
  34. z racji, że spełniam warunki to wyrażam chęć, chociaż me szanse mniej niż marne :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Ustawiamy się oczywista po wielgachną, fajniastą:)

    OdpowiedzUsuń
  36. My tez! my tez!!!!!!
    Chcemy baaaaaaaardzo Pana Tygrysa!
    Ksiazeczka w jezyku polskim u nas na wage zlota!!!!
    Polubiona na FB, banerek wstawiony i teraz czekamy!

    OdpowiedzUsuń
  37. Polubione i udostępnione -> http://www.facebook.com/kamila.magdalena.7 :) Słodycze uwielbiamy a takie z kartkami to już w ogóle ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zadanie wykonane. Teraz sobie chyba z dzieciakami kciukasy powyrywamy :D

    OdpowiedzUsuń
  39. chcemy tygrysa, chcemy. książki pochłaniamy, a takiej nie mamy :(
    Polubione, udostępnione http://www.facebook.com/Zezuzulla?ref=stream#!/eczyzewska emajkowska@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  40. JAJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D
    ps. FB :)

    OdpowiedzUsuń
  41. polubione, udostępnione na blogu http://mamatosimisi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Candy u Zezullowatych przepuścic nie możemy i w kolejce grzecznie się ustawaimy! Na FB już od dawna lubimy, a banerek na stronce zaraz umieścimy (nawet się zrymowało) :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja też chce dla Ani - oczywiście, choć przyznam, chętnie z córka poczytam. Udostępniono na blogu, a na FB już daaawno Was lubimy :)

    OdpowiedzUsuń
  44. i ja i ja!!! dla moich chłopaków :))) banerek jest na koncie FB

    OdpowiedzUsuń
  45. Witam! My również się ustawiamy i pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  46. A własnie na FB jestem jako Joanna Pyzik

    OdpowiedzUsuń
  47. wyrażam chęć otrzymania owej, wielgachnej, fajniastej, oko przyciągającej kolorem i formą książki:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Wyrażamy (mój synek Filip i ja) chęć otrzymania owej, wielgachnej, fajniastej, oko przyciągającej kolorem i formą. Na FB jestem jako Monika Kałucka

    OdpowiedzUsuń
  49. I ja i ja i ON, czyli Antonuła zgłaszamy chęć posiadania :) Bannerek i na FB i na blogu. Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Deklaruję chęć położenia łapek na książeczce :) FB nie mam, ale banerek na moim blogu umieściłam. Jest na pierwszej stronie, baaardzo widoczny.

    OdpowiedzUsuń
  51. I ja wyrażam chęć zgarnięcia tego oto skarbu.
    I wrzucam na fanpage baner :)
    zawod mama

    OdpowiedzUsuń
  52. OOO TAAAAK! My też, my też!!
    banerek jest :)
    fb polubione :)

    OdpowiedzUsuń
  53. oczywiście, że chcemy! Agat i Jul.
    Lecimy czem prędzej lubić i udostępniać na FB :)

    OdpowiedzUsuń
  54. My też chcemy i zaraz udostępniamy na FB u siebie ELA DYNAK
    eluchi1974@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. No to i ja się przyłączam. FB nie mem bo niereformowalna jestem, ale zostawiam e-mail lea_20@o2.pl i klikam na obserwowane :D

    OdpowiedzUsuń
  56. My dzięki zezuzullowatym rozpoczęliśmy nasza przygodę z książeczkami. Adaś zachwycony, zaczyna od wysiadywania (wiadomo, wysiedzianej książki się nie czyta), potem oglądamy i czytamy (jeśli są literki) lub opowiadamy (jeśli nie ma). Ta o tygrysku idealnie uzupełniłaby naszą na razie ubogą kolekcję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polubiliśmy (czemu dopiero teraz...?)i udostępniliśmy banerek na fb :-)teraz czekamy na odrobiną szczęścia!

      Usuń
  57. oficjalnie wyrażam chęć udziału. Bannerek na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo chcemy, całą wielką czwórką;)

    Tu udostępnienie: http://www.facebook.com/katarzyna.ewa.9

    I lubimy też oczywiście:)

    mail:
    blakcent@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. poproszę :)

    Sylwia Włodarska
    zabcia72@o2.pl
    obserwuje: zabcia72

    OdpowiedzUsuń
  60. poproszę :)

    Sylwia Włodarska
    zabci72@o2.pl
    obserwuje: zabcia72

    OdpowiedzUsuń
  61. Piszemy się i my na takie cudo,zaraz udostępniamy u siebie na FB tymon lejczak

    elucha1974@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. bardzo chcemy, czytać uwielbiamy!
    a zezuzulla właśnie odkryliśmy i z każdym postem coraz bardziej lubimy!
    na fb - kasia kochaniak, kkch@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Zgłaszam się!:)

    obserwuję jako Katarzyna

    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. Zglaszamy sie i my :D na FB lubimy i udostepnie dostepne na naszej tablicy https://www.facebook.com/pelekarolcia :) ...wybierz nas :)

    OdpowiedzUsuń
  65. witam chętnie przygarnę taka super książke mamma dwojki pociech kuby i klaudii
    udostepnie na swojej tablicy na fb
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. Ustawiam się w kolejce :)
    Lubię jako Ewelina S
    Banerek jest!
    http://mordoklejka-i-rodzinka.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  67. Grzecznie staję w kolejce, info już udostępnione na FB. Pozdrawiam serdecznie:)
    Ps. U mnie można też coś wygrać:)
    https://www.facebook.com/pages/Nawiedzona-Ula-la/334592569912252?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja też na FB mam udostępnione :)

    OdpowiedzUsuń
  69. I ja wyrażam chęć otrzymania wielgachnej książki:) FB nie mam, ale na blogu jest baner.

    OdpowiedzUsuń
  70. No i ja się zgłaszam elżbieta kmiecik zaraz udostępniamy na FB

    kosmosj@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Może mnie wybierze . :)
    nutinka112@gmail.com
    Banerek na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  72. Aha, nie napisałam wcześniej: udostępnienie tu: https://www.facebook.com/magda.chmielnowak

    OdpowiedzUsuń