wtorek, 27 listopada 2012

Prezenciorów cdn.

My już tam swoje wiemy. W kościach wręcz czujemy, że prezentowych propozycji wciąż jesteście głodni. A jako, że nie jesteśmy zwolennikami diet, serwujemy Wam zatem, kolejną porcję smakołyków.

Warsztat z młotkiem! No sory, ale czasem i Dzidziole muszą rozładować emocje. Julo co prawda spokojna Chłopinka, ale i tak młotkuje z niesamowitym błyskiem w oku! Stuka, puka i zaciesza, gdy kulka wyląduje na podłodze. Uprzedzę Wasze pytania- nie, nie młotkuje innego asortymentu domowego.
Jeno kulki znają Jula cios.
Forma i design miooodziooo!
Warsztat do kupienia - TU


 Krecik w aucie! Noooo fantaaastik! Krecikoholizm u nas w domu!
Gdy Dzidziol ciągnie pojazd z wygodnie usadowionym kierowcą, autko przewraca zadziornie oczętami! Do tego, gdy Krecik ma dość jazdy, można go wysadzić, potem rozebrać na części pierwsze pojazd, pomemłać pojedyncze klocki, po czym znowu je skręcić i wozić się po mieszkaniu.
To taka zabawka na dziś i na za rok.
Krecik do kupienia - TU
Centrum edukacyjne! No nazwa nie od parady, bo nauki z tą zabawką co niemiara.
Można liczyć (oczywiście bez wymogów, że roczniak ma liczyć razem z Wami:D),
można sortować, można kolory poznawać, literki oswajać. No i najważniejsze-można koraliki toczyć!
Uwierzcie mi, nic tak się nie toczy jak owe kolorowe paciorki.
Pisk Jula, gdy drałuje za koralikiem do drugiego pokoju, bezcenny!
Centrum do kupienia - TU


______________________

Jul -  nie do kupienia


27 komentarzy:

  1. U Was jak zawsze cudne prezenciory nie z tej ziemi:)

    Uwielbiam drewniane zabawki dla dzieci:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krecik bardzo fajny.
    Ale na zabawkę z młotkiem bym uważała. Miałam w rodzinie przypadek, gdzie dziecko uderzyło się z całej siły takim młotkiem w palec i skończyło się bardzo nieprzyjemnie :/ Niby młotek lekki, niby wiadomo, że dziecko ma celować w kulki, a jednak zachowania dziecka nie da się przewidzieć do końca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te rzeczy. Ciekawe czy dzieci też tak zachwycają te zabawki dla dzieci. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krecik boski, ale ta cena lekko mnie dobiła :(

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne prezenciki...ja się zakochałam w domostradzie...musiałam ją kupić:))

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie ciekawe i kolorowe zabawki!
    asymaka.blog.interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Mamy takie podobne czary-mary z drewna :) Krecik mnie chwycił za serce jednak. Noż.....

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne te podpowiedzi! Dzięęęęęęęęęęęękuję Ci kochana! I cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Krecik zabójczy! Gwiazdor nie będzie miał w tym roku problemów:) Święty Mikołaj też;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow...no wszystko mi się podoba:)
    U nas furorę robią drwniane rybki do łowienia...suuuper sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zezu ja poproszę paczkę z tymi prezenciorami, adres znasz :D

    OdpowiedzUsuń
  12. krecik mnie zachwycił:)
    a jeśli chodzi o centrum edukacyjne to miałabym przez nie codzienną traumę. Bo wiesz, mąż się ze mnie śmieje jak na kolanach pod meblami szukam różnych elementów zabawkowych i się denerwuję, że czegoś brakuje. Te piękne kółeczka na bank zadomowiły by się w najdalszym kącie pod szafą!

    OdpowiedzUsuń
  13. Krecik mnie powalił! Cudowny jest. Szkoda tylko, że moje Dziecię w innych samochodzikach gustuje :(

    OdpowiedzUsuń
  14. FANTASTYCZNE TE ZABAWKI!!!! jestem oczarowana....ale najbardziej zachwyca mnie fakt, że mogę tu do Ciebie zajrzeć....i fajne prezenciory znaleźć....niesamowite...piękne rzeczy wynajdujesz...mega szacun...no i dzięki temu Bruniaczowi o kilka zabawek więcej skapnie pod choinkę :):) dzięki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  15. i my młotek u Mikołaja zamówiliśmy... ale ciii bo to niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam drewniane zabawki. Ten warsztacik spoko- dla Lilki też by się nadał:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ah, u nas w pierwsze święta będzie Zyrafka sophie grana:)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam drewniane zabawki!!!!

    krecik jest the best!!!!

    buźka. pa
    asia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mojego cyfrowo zakręconego syna świetne byłyby te cyfry! Chyba nawet mu je sprawię, choć jest już na nie nieco za duży. :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. A dla 7-mio latki coś byś poleciła fajnego? Zamówiła Monster high czy coś takiego, a ja mam problem mentalny z zakupem tego szkaradztwa... help!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne!

      Polecam:

      Bo kreatywnie może być:D
      http://www.bumzabawki.pl/figurki-zwierzat-ludziki/zestaw-drewnianych-zwierzatek-z-kredkami-bajo

      Zestaw...no bo pięęęęknyyyy:D
      http://kidy.pl/bigjigs_toys_drewniany_zestaw_do_herbaty-253-k-1766-1762-p.html

      Jenga! Mobilizująca wszystkich do wspólnej gry- my starzy a wciąż gramy:D
      http://www.pikinini.pl/maly_ekolog/gra_zrecznosciowa_typu_jenga_z_kostka_chwiejaca_sie_wieza

      Fartuszek z czapką- pretekst do pomocy w gotowaniu:D
      http://zuzutoys.pl/fartuszki-czapki-kucharskie/22-fartuszek-i-czapka-kucharska-maly-kucharz-kolka.html

      Miśko do samodzielnego zszycia:D
      http://kidy.pl/boska_s_teddies_wykoncz_misia_ekomis_niebieski-180-k-880-876-p.html

      Usuń