niedziela, 25 listopada 2012

Prezenciory!

To mit, że prezent, by był fajowy, musi być drogi. Toć tyleż perełek kryją sklepy.
Wystarczy poszperać, wystarczy poszukać, a gdy czasu brak, styknie zerknąć do Zezullowatych.
Lista prezentów do 27 zł!
Drewniane puzzle. Proste, duże elementy. IDEALNE dla maluchów w wieku Jula!
Się rozpływamy jak oko na nich zawieszamy.
Radocha gwarantowana!
Puzzle do kupienia - TU

 Fantastik-bombastik Garbus! Niezniszczalny! Nie do "zabruuummmania"!
I dla Dzidziola i dla Dzidziolowej- toć nie od parady czerwony!
Garbus do kupienia - TU

 Niekończąca się Domostrada! Od dziś autostradę możesz mieć w każdym pokoju, na każdej podłodze, łóżku, fotelu a nawet i (dla odważnych) ścianie! No marzenie!
Domostrada do kupienia TU

Psiór rasy Jamnik! Sory-resory, wykupiliśmy ostatnią sztukę- Wasza strata!
A kosztował, bagatela, całe 20 zł!

________________________

Jul - nie do kupienia



32 komentarze:

  1. Prezenciory świetne! Szkoda, że już jamników nie ma... Może Nicnieroba byście odstąpili ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaale by Nicnierób za nami płakał!:D

      Usuń
  2. no z tym jamnikiem to przegięcie na końcu ;p ;)
    już zapisuję linki !

    OdpowiedzUsuń
  3. podlinkowałam na FB te Wasze super-hiper propozycje! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wpis! Szkoda, że Jula nieco starsza...ale natchniona zaczynam szperać, szukać!

    OdpowiedzUsuń
  5. super,chcemy wiecej propozycji i sugestii w pododbnych cenach

    OdpowiedzUsuń
  6. prezenciory absolutnie fajne! a w szczególności puzzle:)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj ta domostrada kusi oj kusi, ciekawe czy można kupić coś takiego w UK.
    Pierwsze puzzle mi się podobają jedynie dla moich już za proste. Ale cudne są

    OdpowiedzUsuń
  8. super, a najprostsze rzeczy są najfajniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na te puzzle się czaiłam ostatnio na Allegro...są kapitalne...wszystko mi się w nich podoba...óki co musiałam ich zakup odłożyć na później...ale może jakiś wujek/ciocia nie bedą wiedzieli co kupić to podpowiem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Och te puzzle, puzzle sa cudowne!! Uwielbiam zabawki w ten 'deseń'! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jamnik mi się podoba najbardziej :) I Julo :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tam nie musze szperać - na blogu zezuzullowym znajduję:) a ta taśma za autostradę może robić?;)







    OdpowiedzUsuń
  13. Prezenciory są boskie! W świecie wszechobecnego plastiku bardzo tęskniłam za takimi cudami. Moje dziecie wyrosło, ale następne pokolenie czegoś takiego po prostu potrzebuje!!!
    Pozdrawiam! I zostaję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. alllllllle super, szczególnie taśma - droga :)
    może będzie dla bratanka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. :) super!
    Mozna kupic fajne, tanie zabawki...
    My wlasnie takie fajne puzzle drewniane Olkowi zakupilismy na Mikolaja...kosztowaly cale 14 zl! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne propozycje! Na potwierdzenie Twojej teorii: dzisiaj kupiłam dla JJ drewniane stempelki ze zwierzętami za całe 3 zł i 30 groszy:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem pod absolutnym wrażeniem domostrady! Dzięki za link. Aż chce się szperać i szukać czegoś niebanalnego, nie tylko dla dzieci!

    OdpowiedzUsuń
  18. kiedy w sklepie pojawi się czapa zielona?:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Na domostradę ostrzę zęby, albowiem moje latorośle wymyśliły sprytnie, że można by wykleić podłogę pod dywanem i w razie potrzeby go odsuwać. Taka stała ekspozycja :) Pierwsze, czarno białe puzle wpadają w oko. Są śliczne! Szkoda, że Zocha za duża :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobre ceny i świetne pomysły na prezent, Matylda już na to za duża ale jamnik wymiata !

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak bedziecie chcieli odsprzedac bialo-czarne puzzle, to my baaaaardzo chetnie;)

    OdpowiedzUsuń