piątek, 7 grudnia 2012

Dom.

Kilka naszych skarbów potrzebowało domu.
Puzzle, układanki, drewniaki. Postanowiliśmy im stworzyć ciasne ale własne m1
z fajną fasadą i ściąganym dachem.
Potrzebowaliśmy jedynie puszki i taśmy - obeszło się bez kredytu.
"Wybudowaliśmy" dom za drobniaki!

Julo kleił dzielnie, choć równie ochoczo zjadał taśmę. Z taką samą werwą i zapałem sprawdzał, czy aby na pewno Jego zabawki zmieszczą się w budowanym lokum.


Jeden drzewiasty, drugi kropiasty.
Meldujemy, że wśród lokatorów nie doszło do bójki, ani kłótni o to, który w którym domku ma zamieszkać. Lokatorzy się wprowadzili a my odetchnęliśmy z ulgą, że wreszcie mają swój dom!


Ps. Taki dom, to świetna alternatywa dla pudełka na prezenty!

___________________

Jul - nie do kupienia
Puszki - z szafy
Taśmy - TU


24 komentarze:

  1. Rzeczywiście, świetna alternatywa na pudełka na prezenty świąteczne i nie tylko :)
    Dobrze, że u was obeszło się bez kredytu :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym takie puchy na herbaty zrobiła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. re-we-la-cja!! uwielbiam wszelkie diy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelka!
    Jakie skupienie na twarzy Jula!
    Jeeeej....i te taśmy!

    OdpowiedzUsuń
  5. taśmy są the best już po nie pędzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. poszła cała taśma czy nie? Fajny pomysł! Np. na pojemnik na kredki :))) ja ostatnio pierwszy raz kupiłam taką taśmę w empiku :) pozdr.!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieeee:D Jedna spokojnie wystarczy na trzy takie puszki:D

      Usuń
  7. Pomysłowość Twa nie zna granic:)

    OdpowiedzUsuń
  8. taśmy są bombowe! rewelacja! ja mam puszkę na długopisy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No przecudowne te puszki wyszły..

    OdpowiedzUsuń
  10. Te taśmy są naprawdę świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. och, ogromna fanka tasm jestem! swietny pomysł.. Ach wlasnie problem im wiecej puzzli i ukladanek tym trudniej gdzies to pochowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje drugie imię - inspiracja! Super pomysł na puchy;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też trzymamy drobniaki w tych puszkach :D I to nawet te same puzzle dotykowe z PlanToys :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ WY macie kreatywne główki:)

    Super domki dla drobiazgów:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja pałam miłością do puszek...obklejałam serwetkami a ostatnio takie po mleku malowałam spreyem i bedą w kuchni:)))
    Wasze bardzo fajne-kolorowe:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Super te taśmy! Chyba nakupię i prezenty poobklejam ;P Julo wygląda już jak rasowy chłopaczyna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. U Zezu i Jula jak zwykle pięknie i kreatywnie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. o jaaa!! no czad bez dwóch zdań :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł, bo z tymi skarbami zawsze jest kłopot ;) ach!

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie taśmy śliczne, klockowe mieszkanka naprawdę świetna :)

    OdpowiedzUsuń