poniedziałek, 10 grudnia 2012

Konkurs Brumm - owy!

Na-na-naaaaa...Na-na-naaaaa...dzwonią dzwonki saa a a ań!
Na-na-naaaaa...Na-na-naaaaa...sanki, sanki, saaaankiiiiiiiiiiiii!

Nooo...atmosfera Świąt nam się udziela...mandarki jakoś dziwnie świątecznie pachną...
muffinki i goździki kuszą nochale nasze.
A najbardziej Świątecznie, to pachnie Pan Brummmm!
OOOOooooczywiście do zgarnięcia u nas. 

Należy jedynie udostępnić baner ( do ściągnięcia z naszego FanPage na FB)
na swoim blogu lub Facebooku z informacją o rozdawajce iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
przysłać na maila zdjęcie oddające atmosferę, zbliżających się wieeeeeeeeeeelgaśnymi krokami, Świąt!:D

(Prosimy o informację w postaci komentarza, gdzie został zamieszczony baner).

Wyniki 17 grudnia!

To Wy zdjęcia cykajcie, a my za czytando się zabieraaaamyyyy.....
:D



..........................................

Pan Brumm obchodzi Boże Narodzenie
Autor - Daniel Napp
Wydawnictwo - Bona
_____________________

Książka - TU


31 komentarzy:

  1. Ciekawie się zapowiada! My tego jeszcze nie czytaliśmy. Choć myślę, że będzie u nas królować raczej Basia i Boże Narodzenie. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka rewelacja, swój egzemplarz na półce tez mamy:D
      Jak to mawia Brumm: "Chooooooooooiiinka!":D

      Usuń
  2. uu szkoda, bo nie mam sprzętu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weź....bo wyrzuty sumienia mamy;D

      Usuń
  3. A zdjęcia na mejla czy fb?
    Bierzemy udział, a jakże! Ino co do focenia, to jakieś natchnienie musi spłynąć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. My póki co na święta nie mamy niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiic :D planowałam kupić Tosi filcowe rogi renifera za 0,95 euro ale mąż na mnie dziwnie popatrzył :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Bo to realna stan jest, nie ustawione nic specjalnie pod fotkę ;)

      Usuń
    2. Czyli i u Was Święta!:D

      Usuń
  6. Banerek na Facebooku :) Fotka bedzie niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mamy naszego świątecznego Pana Brumma od zeszłego roku już... Świetna książeczka, świetna cała seria. My uwielbiamy :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Fb nie mam, więc chyba pozwolę siostrze włamać się na mojego bloga i zadziałać we wskazanym kierunku:) a do kiedy zbierasz aplikacje?;)

    OdpowiedzUsuń
  9. baner na fb. a my już szybko wysyłamy zdjęcie i trzymamy kciuki bo książki uwielbiamy- Hanutka i Hanutkowa Mama

    OdpowiedzUsuń
  10. Banner na www.mamawdomu-blogspot.com a zdjęcie na mailu POZDRAWIAMY ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę wysłać jeszcze raz, bo niestety zdjęcie nie dotarło:)

      Usuń
  11. Banner na FB: https://www.facebook.com/anula.wawrzyniak

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj prześlę zdjęcie! Koniecznie! I baner udostępniam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baner już na blogu, a zdjęcie gotowe do wysłania, ale ja ciemna masa jestem... gdzie znajdę adres?

      Usuń
    2. Wysłałam fotkę na FB, bo link do e-maila w Twoim profilu mi nie działa :/

      Usuń
  13. Uff! Zdążyliśmy ;) Baner umieszczony na blogu, zdjęcie wysłane. Czekamy na losowanie ;)!!

    OdpowiedzUsuń
  14. baner na prv FB, zdjęcie chyba już u Ciebie :) a tak, żeby CI przykro nie było :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Droga E.! Czy mogłabyś podać swój e-mail? Nie wyświetla mi się niestety na Twoim profilu:/ Baner jest u mnie na blogu;) Ino zdjęcie czeka w katalogu:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że w profilu :D ale mi się nie chciał wyświetlić :D W każdym razie w końcu się udało;)

      Usuń