czwartek, 21 lutego 2013

Origami!

Lubimy jak jest kreatywnie- nawet jak później podwójnie posprzątać należy;)
A należy, należy...
Wyłączamy zatem mózgownicę na czas szaleństw i oddajemy się zabawie!
Piski, podskoki, klaskanie, wielkich oczu robienie. Gramolenie się na kolana matuli, by efekty pokazać, bieganie z tworem za Nicnierobem, którego nic a nic wyczyny Jula nie interesują:/ -niewdzięczny! Sprawdzanie, czy maska latać potrafi, jak nie potrafi, to upewnianie się czy aby na pewno? Składanie (tu spora pomoc matuchny), rozkładanie (absolutna samodzielność Syna), miaukanie, gdy kota się tworzy, szczekanie, gdy pies powstaje, chrumkanie, gdy dzik kształtów nabiera. Powinniśmy się uczyć radochy z życia, od Dzidzioli. 


 



____________________________

Jul - nie do kupienia
Origami - TU


25 komentarzy:

  1. oo świetne! No gdzieś to oglądałam, ale ale nie wiedziałam, że to z naklejkami takimi. No rogi dzika! trza będzie Jadze pokazać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zestawie jest kilka wersji do składania, plus kilka do naklejania- Jula najbardziej bawiło naklejanie:D

      Usuń
  2. Piękne! Co prawda wolę tradycyjne origami ze zwykłego papieru, ale i tak mi się bardzo podoba. Kiedyś chciałam małej zrobić karuzelkę z żurawiami, ale jakoś się nie zebrałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fantastyczne. Młoda jeszcze za mała ale dla mojego brata będzie jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o, Zeza wyłączyła prawy przycisk, czyż nie? :) miałam taką blokadę, ale wyłączyłam, bo w komentarzach, jak odpowiadałam z linkiem, to nie szło kopiować i jakoś tak...
    zabawa przednia, grafika przednia, WY - the best! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyłączony, wyłączony:D

      Usuń
    2. i słusznie, bo masz duże i ładne zdjęcia, aż się prosi, żeby podkraść ;D

      Usuń
  5. PS już chwilowo niedostępny? ten zestaw? chlip chlip

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zwierzaki...moich chłopakom (a przynajmniej starszemu-3 letniemu) na pewno by się spodobało...muszę zakupić ;)
    p.s.też mamy paputki tylko że z ciuchcią...świetne są!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nooo...widzę, że Julowi to na urodziny ciocia musi chyba Tangram już sprawić :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nooo...widzę, że Julowi to na urodziny ciocia musi chyba Tangram już sprawić :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Bardzo lubię takie zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zabawka świetna, ale moje oko wyłapało coś innego na zdjęciach. :-) Jakie Jul ma świetne buciki z autkiem. Gdzie takie można zdobyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link do butków we wpisach poniżej:D Polecamy, super się sprawdzają-i Julo nie wyrasta w nich w miesiąc, tak jak z innych butków:D

      Usuń
  11. ciekawe ciekawe toto:) coś dla naszych zręcznych łapek. Muszę koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Suuuper....a wydawać by się mogło że nasze dzidziole za małe jeszcze....a jednak nie...muszę podumać nad czymś podobnym...no jesteś kopalnią pomysłów:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Paputki tu: http://zezuzulla.blogspot.com/search?updated-max=2013-01-29T14:35:00-08:00&max-results=7
      Bluzeczka tu: http://www.tuliluli.eu/produkty/ubranka/bluzki/1237/
      Spodnie- sh
      :D

      Usuń