poniedziałek, 25 lutego 2013

Puzzle.

I bardzo dobrze, że Julo jeszcze nie układa klocko-puzzli w trzy sekundy!
Oj dobrze, dobrze!
Więcej czasu potrzebując na rozwikłanie, co z czym, gdzie i jak, daje tyćkę luzu dla rodziców, którzy w trakcie układania mogą herbatkę wypić. Dobrze, dobrze powtarzam.
Nie śpiesz się Synu, powoli, bez nerwów...cierpliwość ćwicz, to się w życiu przydaje.
(Julo zdaje się wie o czym mówimy i z uwagą klocki w rączkach obraca, komentując obrazki w sobie tylko znanym języku... A najulubiaszcze"słowa" to "tentei" i "patita". Co znaczą? Nie wiemy, ale brzmią słitaśnie!)




 
 _________________________

Jul - nie do kupienia
Spodnie - Zezuzulla
Body - Zezuzulla
Skarpetki -sh
Puzzle - TU




27 komentarzy:

  1. Puzzle puzzlami. Body i spodnie, to dopiero...ahh!
    Coraz bliżej marzec, coraz bliżej marzec...!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. eeeej! faaaajne sąąą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Puzzle są oryginalne - ale nie potrafię oderwać wzroku od spodenów :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne te puzzle - zupełnie inne niż te które pamiętam z dzieciństwa i widuję w sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Klockopuzzle kochałam w dzieciństwie.
    Apetyt na misie rośnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No kiedy ten sklepik będzie??no kiedy???
    A klockopuzzle świetne...oglądałam je ostatnio ale odpuściłam zakup na czas jakiś...Wiki do cierpliwych nie nalezy niestety...w planach mam nawlekankę-mam nadzieję ze jej się spodoba:)
    A te klocki kupimy na pewno..zauroczona nimi jestem....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plan-początek marca-ale wszystko teraz od szwalni zależy-nasze pudła z tysiącem tkanin już u nich leżakują i czekają na swój czas:D

      Usuń
  7. ha! mój puzzli nie układa wcale... on je przewozi koparką ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne puzzle i genialne wdzianko ma Jul. Piękne te tkaniny. A klocuszki to kolejny punkt na tegorocznej liście mikołajowej (akurat młoda osiągnie wiek na klocki).

    OdpowiedzUsuń
  9. Puzzle super :) ale ciuszki są najlepsze. Czekamy niecierpliwie jak będą wreszcie dostępne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne!

    Zezu jestem u Was regularnie. Nie komentuję, bo na pewno rozumiesz...mało czasu teraz w naszym domu:-) I z niecierpliwością czekam na ubranka!!! Kamilek rośnie, więc spieszcie się, bo marzy mi się oryginalny bodziak i spodenki!:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że rozumiem:D No dwóch Cudaków w domu, to już ciekawie jest!:D

      Usuń
  11. Te puzzle skradły moje serce :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Zezuzulla, niech ta szwalnia sie spieszy, bo te porcieta na Julowej dupencji po prostu sa boskie!!!!!
    Chcemy je bardziej niz te puzzle!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chcemy juuuuż:D Ale się nie da przeskoczyć, no nie da:D

      Usuń
  13. świetne te puzzle, dzięki za inspirację:) A Julo to chodząca reklama teraz:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zwykle świetny pomysł na zabawę - zanotowany :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pani Mamo! Ja tu piszę bo ja chciałam powiedzieć, że ja to przez Panią Mamę to pójdę kiedyś z torbami, ot co! a jak już się te ciuszki magiczne pojawią to chyba będę musiała się zatrudnić w jakieś dobrze prosperującej firmie co by potem te zarobione kokosy u Pani mamy wydawać! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam się! Zawsze można coś dla siebie "wygrzebać":D Zawsze nam miło, jak komuś coś w oczysko wpadnie:D

      Usuń
  16. Uwielbiam Was! Te spodnie z czerwonym ściągaczem... normalnie mniam. Mam nadzieję, że duży masz... hmmm... to się nazywa "nakład"? ;) I ponawiam moją prośbę! Grzecznie, acz stanowczo! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie z tego modelu (czyli bawełniane we wzory) mamy do 86 rozm. ale Julko spokojnie w nie się mieści pomimo, że już dawno w 92 wskoczył:D A nawet mu z tyłasa zwisają:D

      Usuń
    2. Pisząc "nakład" miałam na myśli ilość sztuk! ;) Ale informacja o rozmiarze bardzo pozytywna. Nasz duży człowiek czternastomiesięczny ledwo to ledwo, ale się załapie :)

      Usuń
    3. Fakt! I wyłapałam za pierwszym razem gdy przeczytałam komentarz, ale odpisując na niego później, nie wiem czemu skojarzyłam z rozmiarem:D Nakład mamy, że tak powiem, bezpieczny:D Dodatkowe nadrukowane tkaniny czekają na ewentualne "doszycie":D

      Usuń