poniedziałek, 4 marca 2013

Klara i Hauni.

Uwielbiamy buszować w necie, w poszukiwaniu cudów wydawniczych. Książek, które formą sprawią, że człowiek nie będzie mieć odwagi kliknąć "dalej" i przenieść się na kolejną stronę.
Ojjj, uczucie to iście niesamowite, gdy okładka/ilustracja przykuje uwagę do tego stopnia, że w głowie jeno myśl "chcę" pozostaje. I to "chcę" nie daje spokoju, póki kurier z paczuchą do drzwi nie zapuka, póki pudła na strzępy rozerwane nie zostaną, póki "chcę" w "mam" się nie przeistoczy . I wierzcie lub nie, ale nie ma w tym nic z kaprysu. 
 




..................................................
Klara i Hauni
Autor - Lee Hyun Kyung
Wydawnictwo - Kwiat Orientu
__________________________

Jul - nie do kupienia
Książka - TU


18 komentarzy:

  1. Wiemy jak to jest ;)

    Marzec! Mamy marzec!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wow extra, ja też mam bzika na punkcie nietuzinkowych książek dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wydawnictwo, ten Kwiat Orientu! Moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ilustracje!
    Mamy podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem od książek uzależniona. I Hania, zdaje się, też.
    Fajne ilustracje!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale pupa Jula zacniejsza niż nie jedna książeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda zachęcająco. O czym jest?

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna jest - kurcze, żebym tylko nie zachciała bo zbankrutujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No ilustracje bajkowe..nie ma co się opierać:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Książka super, ale te gaciorki wymiatają !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. no właśnie, spodniachy pierwsza klasa - chcemy takie!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. A mnie jak zwykle portki rozpraszają - ja chcę przy portkach - TU
    :)))
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  13. I ilustaracje, i portki pierwyj sort:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzisiaj znalazłam tę książkę w polecanych przez Michała Rusinka i bardzo mnie zaintrygowała: http://ksiazki.strefamarek.allegro.pl/hans-i-matylda.html Przekazuję dalej do mamy chłopca, który czyta książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. no no, no to ja zgapiam zakup ksiażokowy, no bo jak mam Klarze nie kupić książki o Klarze... pamietam swoje imieniny dziewczątkiem mikrym będąc jak dostałam 8 sztuk "Karolci" ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne ilustracje, nie mogę się napatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń