piątek, 10 maja 2013

Nowości.

Julo śpi a sklep w nowości się ładuje.
Coś na lato u nas!



9 komentarzy:

  1. świetna kolekcja :) a jest możliwość zamówienia czegoś indywidualnie? powiedzmy, ze mój Maks jest innych wymiarów niż przeciętne dziecko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Damy znać, gdyby się okazało, że jest taka możliwość:)

      Usuń
    2. Myślę co byłoby na tyle uniwersalne, by sprawdziłoby się u Was.
      Krótkie szorty na pewno i spodnie ściągaczowe (te ze ściągaczem do kolan). Koszulkę z krótkim rękawem (z nadrukiem lwa) moglibyśmy skrócić, ale to dopiero przy nowym zleceniu dla szwalni.

      Usuń
  2. Dokładnie na tą bluzkę zachorowałam...i czekam na przypływ gotówki...i powiedz proszę że będę takie w wersji dla mam...bo mam ochotę na taki prezent urodzinowy dla siebie:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Już zaraz biegnę i patrzę na nowości w Waszym sklepie
    Zapraszam do mnie na konkurs , do wygrania czaderskie spodenki http://madziazwaw1.blogspot.com/2013/05/czaderskie-spodenki-z-rekinem-uniseks.html

    OdpowiedzUsuń
  4. wow jak mnie dawno tu nie było. Sklep cudaczny. Trzymam kciuki za lokalny biznes :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czemu, bluzeczka wydaje mi się za krótka na Luśkę. Muszę ją jeszcze raz obmierzyć :D

    OdpowiedzUsuń