poniedziałek, 10 czerwca 2013

Tytuł.

Na wspomnienia ostatnio mnie bierze. Wspomnienia z dzieciństwa, gdzie beztroska beztroskę beztroską poganiała. Błogo mi, gdy lata dzidziolowania
w głowie kołaczą. Gdy czasem z sił opadam, to właśnie one trzymają mnie na nogach. Są jak energetyk, który napędza do działania, by Synulo miał co wspominać. Intensywnie jest. Fajnie jest. Ciągły ruch sprzyja Julowi.
No dosłownie jakby się Chłopina w ruchu urodził. Do domu wracać nie chce,
z drzemki coraz częściej rezygnuje, nożne zwiedzanie terenów jest ewidentnie na topie.



__________________________

Jul - nie do kupienia
Czapeluta - TU
Spodnie - Zezuzulla
Koszulka - Zezuzulla
Buty - TU


15 komentarzy:

  1. Szczęśliwi, którzy mają szczęśliwe wspomnienia! :) ściskamy

    ps. czy K. czyta "Fakt"? ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Haaa - "Galop, bez końca, galop..." - u nas tez w większości przypadków tylko prowiant sprawia, że koc piknikowy ma przyjemność ugościć biegalca :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas hiciorem przyciągającym Jula do koca, była trawa wystająca naokoło niego:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwe dzieciństwo, zazdroszczę. Ja o moim wolałabym zapomnieć. Gdy tylko sobie zaczynam przypominać, niewiele piękniejszych momentów pamiętam. Zazwyczaj takie, w których byłam daleko od własnej rodziny. Wspomnienia podcinają mi skrzydła i psują humor.

    OdpowiedzUsuń
  5. żałuję, że sandałów wcześniej nie znałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na obecną chwilę, nóżyny obtarte:/

      Usuń
    2. bo Twój typ elegancki i dla mody cierpi, mój w sandałach chodzi, ale wyłącznie do skarpet :DDD

      Usuń
  6. Dzieckiem być....i to jeszcze takim które się nie nudzi...Oj chciałoby się:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wróciłam sobie jeszcze...Jula ma moją wymarzoną bluzkę..po urodzinach gdy gotówki przybędzie-zamawiamy..bo się rozchoruję:P

      Usuń
  7. Nożne zwiedzanie jest suuuuper :-))))))))))))))
    ale te spodnie są czadowe :D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne spodenki i super bluzeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nanożnie to i my lubimy!
    Sandały, że wow!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cały Jul jest WOW:) No i ten koń! - rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń