wtorek, 25 czerwca 2013

Łup.

Z każdych Targów staramy się przywieźć coś, co w gust zezullowatych trafi.
Tym razem padło na Wilka maskotę, której twórczynią jest Agata, która z Mężem i Brzuchodomownikiem pojawiła się ze swoimi łapskodziałanymi przytulanami. Zdecydować się nie mogliśmy, bo tyleż fajności stoisko oblepiło. Pan muskuł był, sowy były, świnia z podziałem na ćwiartki:D Misior na drutach dziergany (ależ piękny!)  i tabun lal. Linku nie będzie, bo Agata czeka na odbrzuchowienie:D i jeszcze ze sklepem nie ruszyła, ale jak tylko będzie można nabyć zabawy na stronie, to prosimy bardzo o namiary!
______________________

Jul - nie do kupienia
Koszulka - Zezuzulla
Wilk - Agata :D


24 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie, nie:) Tulaj Tulaj też znamy i bardzo lubimy!:D

      Usuń
  2. piękne wilczysko! nie chciało wziąć smoka od Jula? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smok chwilowo nieoddawalny:D

      Usuń
    2. A w tej drugiej lapce tez smoku? Hii, J swego czasu zasypiala tylko z trzema, jeden w paszczy i po jednym w kazdej rece.. gdzies mam takie cudne zdjecie ;)

      Usuń
    3. Tak! Drugim smokiem stuka w czoło nim zaśnie:D

      Usuń
    4. ja mam zdjęcie Ewki z dwoma w paszczy :D jeden to za mało!

      Usuń
    5. Olgaa i takie tez mamy! ;)) Wariactwo smokowe ;))hii

      Usuń
  3. Śliczne wilczysko, takie przytulaskowe!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudny ten wilczek! Rewelacja! Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezwykły wilczek! Czekam na jakieś namiary na twórcę bo i my byśmy takiego przygarnęli. Mój portfel boi się takich targów , tyle pięknych rzeczy w jednym miejscu - Uwielbiam! Szkoda tylko , że w Trójmieście tak ich mało :(
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Agata miała maskoty na każdą kieszeń:D Ten cudo wilk kosztował bagatela 30 zł!!!:D

      Usuń
    2. Ps. my mamy taki problem...że to co na Targach zarobimy, wydamy u innych wystawców:D

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. A mi szczena opadła, jak zobaczyłam Twoje łapskodziałanie:O

      Usuń
  7. Ta świnia z podziałem na ćwiartki mnie zaintrygowała:-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć, to ja Agata, twórczyni wilka:) dzięki za miłe słowa. Jak tylko założę bloga, co nastąpi myślę już wkrótce:), to dam znać. Tymczasem pozdrawiam wszystkich, szczególnie grzecznego Jula!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witamyyyy!!!:D
      Szybko, szybko, szybko! - z tym blogiem:D

      Usuń
  9. A my się Wilka boimy - więc chyba trzeba jakoś ocieplić jego wizerunek :))) - hmmm może filcem ...

    OdpowiedzUsuń