poniedziałek, 15 lipca 2013

FarcioJulo.


Wiecie co...Julowi to super Tatulo się trafił...




14 komentarzy:

  1. no pewka! :)
    jenyy, jak ja lubię jak mi tak Zośka zasypia :) mmmm

    OdpowiedzUsuń
  2. e tam trafił się...Wszak to Zezuzulla wiedziała kogo wybrać i wybrała najlepiej:)

    Ja się nie mogę doczekać kiedy Młoda znów w ramionach tatusia będzie mogła usypiać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczo ;D

    tez lubię jak moja S. usypia wtulona w Tatę..

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu, udało mi się w ostatni weekend dziecko odsmoczkować. Muszę się podzielić, bo naprawdę zrzuciłam ciężar z barków, a akcję planowałam pół roku :) Jeszcze mam problem z babcią dziecka, bo odsmoczkowywanie jej trwa już 3 dzień :D Przepraszam za zboczenie z tematu, ale tak mi się przypomniało jak zobaczyłam śpiącego Jula (mój Kaju jest kilka mscy starszy) :) No a spanie z tatą to mnie niezmiennie rozczula, u nas i w każdej rodzinie. Się wiedziało kogo brać na ojca ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma to jak spanie na tatusiu :) Popieramy!

    OdpowiedzUsuń
  6. No prawdziwi z nich szczęściarze, że mają siebie na wzajem :D

    OdpowiedzUsuń