czwartek, 8 sierpnia 2013

Strzał w 10!


Ajjjj...lubimy to uczucie. Uczucie 100% zadowolenia Synulindowego.
Prezenty wybieramy starannie, by mieszkania (a raczej naszej szafy z balkonem-jak to rzeczą nasi Sąsiedzi, również takową szafę posiadający:D) nie zagracić, nie załadować po sufit zbytkami.
Jeśli już coś wpuszczamy do naszego domu, to musi to  być "lokator" godny odstąpienia
cennej przestrzeni. Bez drgnięcia powieki, magnesom centymetry oddajemy!


    _____________
    Jul - nie do kupienia
    Magnesy - TU




20 komentarzy:

  1. Cudo! Sama bym potworzyła stwory ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj oj oj!!! Jakie to fajne !

    OdpowiedzUsuń
  3. O REWELACJA! Chyba zacznę robic listę pomysłów prezentowych na 2 urodziny Młodej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie szafy mają swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny prezent...to był mój typ właśnie....z tym że ja tak jak mówiłam kupię na próbę wersję duuużo tańszą....i mniej atrakcyjną...do djeco mam słabość więc sobie powzdycham:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami nie zdajemy sobie sprawy ile taka szafa potrafi pomieścić;)

    OdpowiedzUsuń
  7. i sie nie dziwie, ze do domu wpuscilas!!! Ja tez z wielka checia wpuszcze!. Wspaniale!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastycznie kreatywny prezent! Julo wie co dobre!

    OdpowiedzUsuń
  9. dobry patent z nie zbieraniem badziewia! u nas słabo wchodzi w życie :D ale chęci dobre mamy :P

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny prezent! Musimy sprawić taki naszemu Olkowi, na razie bawi się magnesami na lodówce:)
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  11. haha! A nie mówiłam:-) na magnesy stawiałam i ja. SUPER SĄ!

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mamy, tylko inny zestaw, z głowami zwierzątek :) Fantastyczne są!

    OdpowiedzUsuń
  13. Też tak mamy..niestety też dostajemy prezenty, które nie są takowe..co robić w takim wypadku?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo, podobaja mi się te magnesy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj. Super blog, dużo ciekawych pomysłów, na pewno będę wracać po inspiracje, rownież mam synka w podobnym wieku. Chciałbym się zapytać co to dokładnie za magnesy? Niestety już są niedostępne na tej stronie, a wydaje mi się, ze bedą świetnym prezentem gwiazdkowym dla mojego synka. Pozdrawiam serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magnesy są naprawdę fenomenalne. Sprawdzają się u nas rewelacyjnie. One są firmy Djeco:)

      Usuń