niedziela, 22 grudnia 2013

Testujemy.

Nim cisza i spokój po szaleństwie zamówień przedświątecznych u nas nastała, trwaliśmy w amoku pakowania, adresowania, metkowania. Czas tego szaleństwa, był również próbą Tabletu Samsung Galaxy Tab3, który postanowiliśmy przetestować, w tych bojowych warunkach. Testowaliśmy go my (cała nasza trójka) i testowaliście go również Wy, zapewniając mu niemalże 24-godzinną pracę na pełnych obrotach, składając zamówienia u Zezullowatych.
Gadżeciarą raczej nie jestem. Laptop ma łączyć mnie z Internetem, telefon ma służyć do dzwonienia, aparat do robienia zdjęć, a mp3 do słuchania muzyki. Do tabletów miałam ambiwalentne podejście, bo...po co one? Zdawały się być zbędnym rekwizytem. Do czasu...do czasu moi Mili...
Bo tu nagle okazało się, że tablet jakoś łatwiej zapakować do torebki, (która już okupowana jest przez stos dokumentów, długopisów, skarpetek dziecięcych, herbatników i małych samochodzików na tzw. czarną godzinę). Nie musząc taszczyć ze sobą dodatkowej torby z laptopem mam wolną rękę, by móc chwycić malusią piąstkę Syna, który dzielnie kroczy z matulą a to do Urzędu, a to na Pocztę.
Wiecie że mam słabość do dokumentacji wszystkiego co robi Julo. Dla mnie zdjęcia, filmy, są bardzo istotne. Kolekcjonuję chwile nie tylko w formie wspomnień w głowie. Tak, są one najważniejsze, ale nigdy nie umiałabym zrezygnować ze zdjęć, dlatego dodatkowy aparat to niewątpliwie mocny atut tabletu. Jest również możliwość nagrywania filmów. Może i jakość nie jest piorunująca, ale nie oszukujmy się, tablet to nie lustrzanka, nie ma co wymagać by, jako urządzenie wielofunkcyjne, robił lepsze zdjęcia od profesjonalnego aparatu. Często jest tak, że będąc na spacerze z Julem, nie jestem w stanie zabrać ze sobą lustrzanki, dlatego tablet w takich chwilach jest jak znalazł.
W moim przypadku ciągły dostęp do internetu jest bardzo ważny. Aby móc być na bieżąco z zamówieniami, by móc mieć dostęp do aktualnych stanów magazynowych, możliwość wglądu w te dane, nawet w chwili gdy okupuję kolejkę w Urzędzie, jest istotna. Daje mi ona poczucie kontroli nad tym co się dzieje w firmie, nawet gdy jestem poza domem.
Jako, że często jeździmy po Polsce, nawigacja, to także olbrzymi plus tabletu.Zawsze łatwiej trafić w zakamarki nieznanego miasta z małą podpowiedzią, choć przyznam, że czasem w ramach szaleństwa zdajemy się wyłącznie na znaki, które już nie raz kierując nas na Białystok, pokazywały i w prawo, i w lewo:) taki mały chochlik polskich dróg:)
O tak oczywistej rzeczy jak organizer i jego mega funkcjonalności pisać zapewne nie muszę. No nie mam, nie mam pamięci do dat, więc potrzeba zanotowania konkretnego wydarzenia pod taką i taka datą, jest u mnie bardzo silna.
Oczywistością jest też to, że uwielbiam czytać. Nic nie jest w stanie zastąpić mi książki papierowej, wątpliwe są dla mnie teorie, że audiobooki wyeliminują książki tradycyjne, ale przeczytać ulubiony magazyn w formie elektronicznej jest miło.
Zamówienia domknięte, choinka przyniesiona, bombki zawisły na igłach. Czas naładować baterie, zrelaksować się, zasnąć. Cóż, człowiek to nie tablet - a ten pokazuje jeszcze poziom baterii na 75%...
    __________

    Tablet - Samsung Galaxy Tab 3 - TU



14 komentarzy:

  1. Bede pierwsza?? Serio, serio?? :) Ja gadzeciara, tez nie jestem ale z niecierpliwoscia czekam na ipada 3 :) no czekam niesamowicie bo po milosci do appla ktora sie niewinnie zaczela od prezentu w postaci iphone od P. na gwizdke zeszloroczna to jestem absolutnie nimi oczarowana :) no i mozliwosci z nim zwiazane mnie rozbrajaja, a wiec czekam i czekam, a wszystko wskazuje, ze bedzie po swiatach :P tak jak i spodeny od Was wiec czekam podwojnie :) pzdrawiamy z zimnej, wietrznej i deczowej Anglii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praaaawie Ci się udało być Pierwszą:D
      Ej, my się łudzimy, że jutro do Was paczka dotrze:D

      Usuń
  2. fajny - taki malusi , dla Matuli :) wspaniałych Świąt życzę! na pewno będą cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla Matuli, dla Matuli, tylko, że już dwóch Tatulo-Synów mi go podkrada:D
      Również samych naj w Święta!

      Usuń
  3. Bardzo fajnie wygląda, ale wybrałabym chyba Jabłuszko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym przypadku liczy się "wnętrze":D

      Usuń
  4. Do niedawna tablet też był dla mnie gadżetem a teraz nie ma dnia ani godziny, nawet minuty (!) bym nie musiała z Niego skorzystać. Sama posiadam Samsunga Galaxy Tab 2 ale 10cali, by starszy syn mógł równie sprawnie z Niego skorzystać, np. w kolejce do lekarza czy oglądając bajki w podróży samochodem. Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście zdanie zawsze można zamienić:D
      Wesołych Świąt Magdaleno!:D

      Usuń
  5. Pani Emilio nie będzie już przecen :) zagapiłam się buuuu. Wesołych Świąt !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie kiedyś będą:D
      Również Wesołych!:D

      Usuń