środa, 1 stycznia 2014

Czytamy...


12 komentarzy:

  1. Też lubimy takie wspólne czytanie. Ale u nas to Staś dyktuje wybór lektury. Niesie książkę i władczym tonem oznajmia: Czyyyyytammyyyyy! I czytamy. Mama odkłada swoją książkę, tata odkłada swoją. Staś gramoli się w środek, pomiędzy mamę i tatę, i czytamy. Uwielbiam te nasze chwile. Mogę bezkarnie, nie posądzana o infantylność, poczytać bajki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy prawie tak samo, z tym, że my na takie porządne czytanie naszych książek (czyli mamo-tatowych) zabieramy się dopiero gdy Julo śpi:D W ciągu dnia, kiedy syn aktywnością przepełniony, głównie Jego lektury na tapecie:D

      Usuń
  2. cyklu nie zmałpuję, zatem napiszę tu :] M czyta "Sezon burz" Sapkowskiego, E czyta "Wielką księgę. Basia", "Basia i taniec" oraz "Poczytaj mi, mamo" tom 1, ja czytam to co Ewka a wieczorem stare "Zwierciadła" :D ale jak Ewa wyzdrowieje... to nawiedzę bibliotekę :) (taaaa, mam w planach poradniki o wychowaniu dzieci, się porozkoszuję lekturą ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślę Ci, ślę "W Paryżu dzieci nie grymaszą":D

      Usuń
    2. Ja tez nie zmalpuje ale cykl bardzo mi sie podoba. U nas jest tak. Mama czyta John Connolly "The book of lost things", Tata czyta "Historie Chin", Antonowka czyta zaciecie "Mamoko" i "Rosie's Walk" (http://www.schooltube.com/video/13e5b71bb3663c832b4b/Rosie's%20Walk)

      Usuń
    3. Ag, ależ piękna ta książka:O
      No zachorowałam na nią:D

      Usuń
    4. Zezo, Ty! masz blokadę prawego przycisku i nie mogę sobie podejrzeć linku Ag, dawaj mi na maila za karę ;P

      Usuń
    5. Weź, miałam ten sam problem jak chciałam zobaczyć:D

      Usuń
  3. Heheh ja też uwielbiam ten Wasz cykl czytelniczy:) bo generalnie lubię podglądać co inni czytają;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też lubimy poznawać gusta czytelnicze innych:D

      Usuń