sobota, 18 stycznia 2014

Julko.

http://vimeo.com/84485855

52 komentarze:

  1. Wow - masz oko, no masz oko :) A ta radość Julka - bezcenne! PS plissss - podziel się informacją, czym to jest kręcone (bo mam typ, ale wolę się upewnić) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze- cudowne zmiany u Was na blogu- BARDZO mi się podoba!:D
      Po drugie- dzięki!:D
      Po trzecie- Nikon D3100 - jestem bardzo zadowolona! Choć wciąż nie umiem wykorzystać jego możliwości:D

      Usuń
    2. Dzięki za dobre słowa ;) A co do D3100 - wiedziałam, że to ten model. Ja mam wcześniejszy i - kurczę - zaczyna mi brakować tej dodatkowej opcji nagrywania. Piękny film - twórz więcej, gdy będziesz mogła, bo warto - dla Julka pamiątka świetna, a dla nas motywacja :)

      Usuń
    3. O, nie wiedziałam, że wcześniejszy model nie ma opcji filmowania- a szkoda, bo przyznam, że niesamowicie miło zobaczyć po jakimś czasie Dzidziola "w ruchu":D

      Usuń
    4. o jaaaa ale piękny filmik!!! A ja miałam nikona D3100 a zmieniałam na Canona teraz trochę żałuję bo Nikon zdecydowanie lepszy!! ( choć i tak większość zależy od obiektywu )

      Usuń
    5. Fakt, obiektyw ma bardzo duży wpływ na jakość zdjęć. Potwierdzam:D

      Usuń
  2. Taki teledysk to wspaniała pamiatka:) Musisz być szalenie dumna ze swojego syna...aż się prosi o powtórkę:))) O drugiego takiego bystrzaka-słodziaka:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powtórka z rodzeństwem, pewnie prędzej, czy później nastąpi:D

      Usuń
  3. Strasznie słodziaszny ten Was Julcio. W dynamice jeszcze bardziej, niż w statyce;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Marto:D
      Co jak co, ale i Wasz Dzidziol MEGAŚNY jest:D

      Usuń
  4. ooooooojjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj, misiak pysiak cioci kochanyyyy! (niech ktoś wyłączy te hormony!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No gdzieee???!!! Z tymi hormonami Ci do twarzy!:D

      Usuń
  5. Ja bym powiedziała, że do całkiem innej części ciała ;) hihihihihi

    OdpowiedzUsuń
  6. czadowo! a co to za zabawka ta drewniana zjeżdżalnia ? daj namiary bo mi się strrrasznie spodobała :) Jul - król! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko wypytam DziadkoBabcie gdzie kupili zabawkę, to dam znać:D Bo to prezent był:D

      Usuń
    2. ja też poproszę namiary na zdjeźdzalnię. jest niesamowiat

      Usuń
  7. więcej filmików! więcej filmików! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie uchwycone. :-) No ale z takim modelem to miałaś ułatwioną sprawę. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, Julo to 99% "sukcesu" całego filmu-zgadzam się:D

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Frankii! Jakże ja Was lubię tu gościć:D

      Usuń
  10. Świetny ten filmik. Noszę się z myślą zmiany mojego starego Nikona na nowszego i nie wiem, co wybrać. Swojego polecasz? Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, jak najbardziej! To model bardzo intuicyjny, nie dla profesjonalisty, więc dla mnie idealny:D

      Usuń
  11. Świetnie nakręcony filmik, pamiątka z dzieciństwa Julka w najwyższej jakości <3 Fajny łobuz z Julka :)

    Pozdrawiam,
    xweetlie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny filmik Wam wyszedł, ja takich cudów robić nie umiem ( żeby to posklejać i z podkładem muzycznym jeszcze!) oglądamy z córką Duśką już trzeci raz z rzędu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy raz. Widzę niedociągnięcia, ale...kto by się tam przejmował?!:D

      Usuń
  13. Jak Julo cudnie wyglądał malując! :) Więcej filmów, więcej!

    OdpowiedzUsuń
  14. i oglądając takie filmy strasznie żałuje, że mój aparat nie ma opcji nagrywania:/
    Film piękny, muzyka też... ale najbardziej podoba Nam się aktor:)
    Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, obraz ruchomy zdecydowanie bardziej oddaje to jak to było, gdy Dzidziole były małe- uwielbiam oglądać filmy z Julkiem jak był noworodkiem:D

      Usuń
  15. Wzruszyłam się, aż do uronienia łzy :) Tak pięknie to wyszło! I zaraz poleciałam zerknąć na Zygę jak śpi w pokoju obok, bo zawsze jak popatrzę na słodkie dzieci w necie, to muszę spojrzeć też na Syna, jakoś tak zatęsknię :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Olivierro rozumiem to, rozumiem....te Dzidziole to przeginają z tym swoim "fajnostwem":D

    OdpowiedzUsuń
  17. Filmik rewelka!!!
    Uuuuuuwielbiam Waszego Jula!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie wielbiących:D
      Mamy to samo z Alkiem i Julką:D

      Usuń
  18. Cudowny filmik, aż ciary mnie przeszły!
    Świetne ujęcia, rewelacyjna muzyka - musisz to powtórzyć koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniały film ! Julo pieknie rośnie i taka mądrość z niego bije i słodycz, że rozwala :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam wciąż wydaje się tycim Dzidziolem:D

      Usuń
  20. Świetny filmik, ale Jul świetniejszy. Też mamy warzywa do ciachania. Są absolutnym hitem. No i krecik- love

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas to samo- Julo z dobrą godzinę siedzi, ciacha i miesza :D Przerwa i...od nowa:D

      Usuń
  21. Filmik rewelacyjny. Można wiedzieć jaki jest tytuł piosenki?
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyszedł film, Julek jest jak zawsze rewelacyjny. Obserwuję Was od początku mojej ciąży i uwielbiam oglądać Julka.

    Pozdrawiamy serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny filmik ;-) Ja posiadam CANON i jestem bardzo zadowolona jeśli chodzi o nagrywanie ;-) bo też robię takie filmy mojego synka ;-) czekam na więcej ;-)

    OdpowiedzUsuń