piątek, 7 lutego 2014

Dobrze, że nie mierny.


Ileż to człowiek pokory się uczy przez to macierzyństwo...a ileż nerwów w czasie tej nauki:D
Tak intensywnego fakultetu z socjologii, to ja w życiu nie zaznałam... Profesor- młody, ba! szczylowaty (ale arcy skuteczny), zaskakuje dnia każdego pomysłami na "a sprawdzę cię, pilnuj się, miej się na baczności". Czasem tróję na szynach mi wystawia, ale (!) i pięć minus się trafia(co od razu tatula wracając z pracy w drzwiach zauważa, bo uśmiech od uchola do uchola go wita- matki, nie Jula).
Otwierając własna firmę pietra miałam STRASZNEGO. Bo jak z Julem wszystko ogarnę, toć dom mchem zarośnie, obiady to tylko wtedy gdy DziadkoBabcie z drugiego końca Polski pocztą przyślą, Syn z gilem do pasa hasać po domu będzie, a ja z tapirem dnia wczorajszego mamrotać pod nosem będę:"łajjj...łaaaajjj???"
Ale patrząc no to z perspektywy czasu, widzę Dzidziola uśmiechniętego, kurz do skarpet się nie przykleja, brzuchy pełne zdrowości (jakby to Jul rzekł "owociów i warzywiów"), kot wciąż żyje, mąż jeszcze (;D) nie ołysiał, a kłak na mej głowie leży należycie.
Satysfakcja w serduchu ogromna, ulga jeszcze większa, ino te tróję na szynach poprawić muszę;D
    _____________
    Jul - nie do kupienia
    Body - Maxomorra - TU
    Spodnie - Zezuzulla - TU


18 komentarzy:

  1. Bo dzieci niezlego powera dają, prawda? :)
    Pozdrawiam Sąsiadkę :)
    Ps. Jakie to body jest super! Dałabym się pokroic, ze tez Wasze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krojeniu mówimy stanowcze NIE- toć zakupić można i to w promocyjnej cenie!:D

      Usuń
  2. Gratulacje kochana!
    Oby tak dalej! Trzymam za Was mocno kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ nie ma czego gratulować- życie:D

      Usuń
  3. Cuuudnie! Dzielnaś Matko! Więc jaka trója, jaka trója pytam?;-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez myslalam,ze body Wasze:-)))Co do postu-Bo kobiety twarde sa;-)!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzieci inspirują i kopa dawają...ja pamietam ciągle o czymś co dawno obiecałam...coś lisiego,,,ale myślę że zamienie to na coś innego. w sumie też w liski. Tylko powiedz czy coś takiego jak u mnie w ostatnim poście tylko mniejszego Wam się przyda??:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hally- PRZEPIĘKNA!:O
      Ale nie rób sobie problemu- kiedyś jak będziesz mieć czas...:D

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Nie wiem...wstajemy rano i ....działamy:D

      Usuń
  7. Na wiosnę planujemy zakupy u Was :) przez tą zimę nie mam nawet weny do zakupów :) Pozdrawiam i trzymam kciuki za dalszy rozwój firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ zapraszamy w nasze progi:) U nas wspaniała zima- dziś kilka godzin na spacerze, tak cudownie słońce przygrzewało:D

      Usuń
  8. Jaka troja! Piątka z plusem się należy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak, taki dziedziol to potrafi człowieka nauczyć wiele, aż dziw. Też zdarza mi się taką tróję dostać, ale staram się jak mogę, żeby następnym razem było lepiej :)

    OdpowiedzUsuń