niedziela, 9 lutego 2014

Są takie dni...

Cisza...leży na dywanie...od czasu do czasu z boku na bok się przeturla...
Sapie, sznurki z dywanu w paluszkach przeplata...
Ooooho! Główkuje!- myślę. Zatem nie przeszkadzam, usuwam się na bok, milknę i czekam na chwilę gdy "wiem/wpadłem/zrozumiałem" Syna ogarnie.
Po pewnym czasie oczy Mu się zaszkliły. Zastygł na moment, po czym oznajmił głosem pełnym zachwytu, jakby kontynent nowy odkrył: "mamusiuuuu...jestem chopciem..."
I dla wielu, to oczywista oczywistość, ale ja się czuję jakby faktycznie nowy ląd na mapie zaznaczył..
    _________
    Jul - nie do kupienia
    Pajacyk - F&F - TU


16 komentarzy:

  1. O i ja się zachwycam takimi wielkimi - małymi odkryciami mojego synka. Bo faktycznie takie odkrycia, dla dorosłego oczywiste, ale dla takiego dzidziola, to prawdziwy przełom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Wszystko dla nich takie nowe...

      Usuń
  2. Aaaaaa, bo my stare konie to myślimy, że wszystko takie oczywiste :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt! I że stare konie, i że myślimy, że oczywiste:D

      Usuń
  3. Zezuzullo czy ten dresiak się nie rozciąga, wybija na łokciach, flaczeje ? Polecasz ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest rewelacyjny! Taki idealny na wiosnę. Praliśmy go dwa razy i wciąż jak nowy:D My wzięliśmy rozmiar większy i super leży:D

      Usuń
    2. w takim razie biere :D i wezmę ze dwa większy co by do jesieni styknął :D

      Usuń
    3. I bardzo dobrze!:D Jest naprawdę świetny!

      Usuń
  4. :-))) mądry ten Twój Synek :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt iście istotny "wygłówkował":D

      Usuń
  5. Cóż za odkrycie. Wspaniałe jest takie budowanie świadomości samego siebie przez dzieci. Kochany przeokrutnie ten Twój Jul.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Mo:) Mamo równie cudownego Dzidziola:D

      Usuń