wtorek, 11 marca 2014

Szybki sposób na ułożenie włosów Dzidziola.






32 komentarze:

  1. hahahaha normalnie padłam :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. O ludzie :) prawdziwy artysta fryzjer z niego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie poddajemy się stylizacji Jula- miąchanie z głaskaniem w jednym:D

      Usuń
  3. Irokez jak się patrzy :) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomiąchanie mnie wyprowadziło z równowagi. Pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale sie usmialam:-) new look it's cool:-)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  6. Nasza Młoda też tak czyni. Ale Jul ma lepsze pole do popisu, dłuższy włos się znaczy :P
    http://kusiatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to od "chwil kilku"- jeszcze jakiś czas temu głowa Jula świeciła pustką włosową:D

      Usuń
  7. Wspaniały fryz, Juluś ma absolutny talent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, w tarmoszeniu jest perfekcyjny:D

      Usuń
  8. o ! moja technika! tylko zapominam o miąchaniu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      Pomiąchaj, pomiąchaj i fryz będzie idealny:D

      Usuń
  9. No czad! Ty to umiesz Emilka:-):-D:-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja? No gdzie?! Toć ja nawet irokeza nie tykałam- Julo sam się czesał:D

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. :D Fakt, toć lok u nas od niedawna:D

      Usuń
  11. O, dzięki! Właśnie nie wiedziałam, jak Niedźwiadkowe włosy ułożyć, a okazało się, że całkiem przeoczyłam punkt 1 :O

    OdpowiedzUsuń