środa, 19 marca 2014

Taki oto Jul.

    Triumfalnie podnosi bułę w rączkach i oznajmia: "Mamuusiuu, popatś, waziiiiwooo"
    -taki niby kawał 2,5 latka.
    Na pytanie: Chcesz banana, czy jabłuszko?" odpowiada "tak!" o_O
    Na prośbę, by położył się spać, oznajmia: "nie mogem, zajenty jestem" 
    Na hasło, wychodzimy na spacer, stwierdza krótko: "nie idem, zostajem".
    Gdy czegoś nie potrafi wypowiedzieć wpada w rozpacz, bo: "buzia nie działa".
    Gdy nuci i nie może sobie przypomnieć co to za piosenka, przybiega z pytaniem: "mamo,
    co ja piewam?"
    Wyglądając przez okno liczy ile osób jest na podwórzu i stwierdza: "dwa dzieci biegajom"
    A gdy widzi ciacho, lub inną słodkość, nieśmiało pyta: "mamo, co ja cem?"
    Ja już tam wiem Synu co chcesz, ja już tam wiem...
   
    Taki oto Dzidziol nam się urodził. Mądry, kształtny i najfajniejszy! No i szybki...



39 komentarzy:

  1. Cudny ten Wasz Dzidziol! Bez dwóch zdań! Ja to się już od dawna w Nim podkochuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahaha:D Ciotki internetowe wiedzą co piszą!:D

      Usuń
  2. skąd ja to znam... skąd..
    tylko czasem brakuje mi tego optymizmu, żeby na to patrzeć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super synek :) Uczy się dzielnie otaczającego go świata :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "ooooo, to jest gluszka, gluszki som pyszne!"
    pięc minut później:
    -"a może zjesz kawałek gruszki?"
    -"nie cem, jest niepyszna!"
    :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaaaaahahahaha:D
      Dokładnie! Sytuacja z wczoraj:D
      Cały Julo:D

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. oo tak, to właśnie czyni "dyskutuje":D

      Usuń
  6. Jaki kochany <3 i to "buzia nie działa" genialne :D
    Ja nadal czekam, aż mój się rozgada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozgada się raz dwa:D A potem nie będzie końca:D

      Usuń
  7. "Co ja ciem?" - Julo boski jest i już!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ja cem najczęściej pada o 5 rano....a potem "mamo, wtawać, jes dzień":O

      Usuń
  8. Szybki jak błyskawica i do tego wie co chce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuuudowny! I bardzo w klimacie mojego syncia:-)Rozbrajają mnie te dziecięce stwierdzenia. ZAWSZE:-)Uwielbiam tę ich błyskotliwość i mądrość wrodzoną. Pszam-wyssaną z mlekiem matki:-):-):-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to - to - to...wyssaną z mlekiem matki! :D Na bank!

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Podpisujemy się pod tym razem z Tobą:D

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. I jak to "Dzidziol" do Niego pasuje...:D

      Usuń
  12. Cudne teksty Dzidziola! Choć właściwie to już nie Dzidziol, jeno Dzieciak pełną gębą! U nas za oknem latało ostatnio pięć żyrafów, młody puszcza wodze fantazji ;) A przed spaniem hitem stała się niesiniejąca książeczka z wierszami, nazywana "wielsze namesanie" albo podobnie. Wiemy dokładnie gdzie się na półce mieści, odmowa jej przeczytania powoduje rozpacz. Chyba będę musiała szybko wymyślić zawartość...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, padłam z tymi żyrafami:D Wspaniałe!:D

      Usuń
  13. Świetny ten Wasz Dzidziol! A tekst: "Mamo, co ja cem" rozłożył mnie po prostu na łopatki

    OdpowiedzUsuń
  14. jest super :D Jedyny taki Jul w swoim rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Wspaniały jak wszystkie Bodolotki!:D

      Usuń