czwartek, 16 października 2014

Czarodziej

    Bo Dzidziol to Czarodziej, który nie tylko zmianę fryzury zauważy, ale i:
    - "Oooo..mamusiu, ale mas piękne skalpetki".
    Czarodziej, który prawdy najprawdziwsze prawi:
    - "Mamo, wies? Małych i duzych kotków nie zjadamy. Nie zjadamy, bo podlapałyby nam bzuski".
    Który umie sił dodać, gdy matula z Dzidziolem po schodach się wspina:
    - "Zobac mamo jak świetnie sobie ladzimy!
    Który pyta o rzeczy, które do głowy dorosłym by nie przyszły:
    - "Mamo, a dlacego w autobusie desc nie pada?"
    Który zna oczywiste oczywistości"
    - Wies, dzewo jest dlewniane!"
    Który prezentem umie zaskoczyć:
    - "Plosę mamo, to dla ciebie. To samochód z gołymi nogami".
    Nie wiem jak Wy, ale ja lepszego prezentu nie dostałam.

    ___________
    Jul - nie do kupienia
    Czapa - Reserved
    Komin - L'asticot - TU
    Bluza - Zezuzulla - TU
    Legginsy - George


10 komentarzy:

  1. od dziecka wyczucie piekna ma wpajane, nic wiec dziwnego, ze skalpetki mamy doceni. Antonowka tez mnie czasem pochwali za ladny udbior, albo jak sobie usta malne raz na sto lat. Baaa, on nawet sukienke mi potrafi doradzic. Pokolenie stylistow nam rosnie. Lub projektantow... lub ornitologow (Antek) :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Tak tez podejrzewałam, że Antonówka i Julo maja coś wspólnego:D

      Usuń
  2. Matulu! Te nasze chłopaki to skóra z ojców zdjęta ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba nam się Wasz blog. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękujemy - i do Was chętnie zajrzymy:)

      Usuń
  4. Słodki :-)

    Rozczulaja mnie dzieci :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No magia słów, fajnie nam, mamy prywatnych czarodziejów :)

    OdpowiedzUsuń