niedziela, 4 stycznia 2015

TORBA BORBA ÓSME SMAKE

















11 komentarzy:

  1. u mnie w torebce są tylko najpotrzebniejsze rzeczy kiedy kupuje nową i ,,przeprowadzam,, wszystko do niej ze starej i to trwa chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysyp/wsyp:D Torebka to czeluść, w której jest się w stanie zgubić wszystko:D

      Usuń
  2. Ależ Wy macie porządeczek:-) U mnie SAJGON lub MEKSYK jak kto woli:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, ja tam chętnie zawartość Twojej zobaczę:D Chcę widzieć SAJGON:D

      Usuń
    2. Nie chcesz, moja droga, wierz mi...

      Usuń
  3. :)
    porządek to Wy w tych torbach macie;)
    nie to co w mojej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i tak kluczy znaleźć nie mogę... :D

      Usuń
  4. Czy z tą herbatą to jakaś głębsza filozofia?;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie:D On po prostu zawsze jakąś herbatę ma pod ręką:D

      Usuń
  5. gdzie można takiego cudnego robota dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Plan Toys - My mamy z bumzabawki.pl:D

      Usuń